آفتاب
سردار رشید:

مرزهای ایران را قتلگاه پیمان شکنان برجام و دشمنان خواهیم کرد

مرزهای ایران را قتلگاه پیمان شکنان برجام و دشمنان خواهیم کرد

بندرعباس - فرمانده مرکزی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) گفت: خروج آمریکا از برجام نشانه خباثت و شیطنت این کشور است و با حفظ امنیت در مرزها، مرزهای جمهوری اسلامی ایران را قتلگاه دشمنان خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشگر غلامعلی رشید صبح جمعه در مراسم رژه بزرگ نیروهای مسلح در بندرعباس بیان داشت: امروز نقش بی بدیل و تاثیرگذار برادر قاسم سلیمانی این فرمانده دلاور و با تدبیر و استراتژیک ایرانی در ساماندهی جبهه مقاومت و ساماندهی جنگ در سوریه، لبنان، عراق، بحرین از تفکرات و توانمندی های این فرمانده ایرانی است.

وی عنوان کرد: توافقنامه برجام بر اساس و پایه قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران امضا شد و در صورت هرگونه اشتباه محاسباتی دشمنان درباره واکنش و قدرت ملت ایران، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جواب کوبنده ای به پیمان شکنان خواهند داد.

سرلشگر رشید تاکید کرد: از این پس با ساماندهی قدرت ترکیبی و یکپارچه، دشمنان را دچار غافل گیری خواهیم کرد. پیام نیروهای مسلح در این رژه این است که امنیت را در مرزها حفظ خواهیم کرد و مرزها جمهوری اسلامی ایران و خلیج فارس و تنگه هرمز را قتلگاه دشمنان و پیمان شکنان می کنیم.

این خبر در حال تکمیل شدن است ...

کد N1769282

وبگردی