آفتاب

برانکو:پرسپولیس همیشه برای برد بازی می‌کند/روی اشتباهات خودمان گل خوردیم

برانکو:پرسپولیس همیشه برای برد بازی می‌کند/روی اشتباهات خودمان گل خوردیم

سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل سپاهان حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه شب در اصفهان با نتیجه تساوی 2-2 مقابل سپاهان متوقف شد تا در آستانه دیدار حساس مقابل الهلال، فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست بدهد. پس از پایان این مسابقه برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

برانکو در ابتدا گفت:« بازی بسیار عالی بود. امروز همه چیزهای قشنگ و زیبا را شاهد بودیم. پاس زیاد، جنگندگی زیاد، عمق زیاد و بازی هم با کیفیت بود. طبیعی است که ما می‌خواستیم ببریم. پرسپولیس همیشه برای برد بازی می‌کند.»

ایوانکویچ ادامه داد:« پس از هر دو گلی که زدیم بازهم شانس گلزنی داشتیم اما به هدفمان نرسیدیم. فوتبال همین است. روی هر دو گل سپاهان، روی اشتباه خودمان گل خوردیم .»

سرمربی سرخ ها در خصوص اشتباهات بیرانوند روی دو گل سپاهان گفت:« اگر بازیکنی اشتباه نکند بازی 0-0 می شود. در مجموع خوب بازی کردیم و از تیمم راضی ام. اما حیف شد که پیروز این دیدار نشدیم. فراموش نکنیم که سپاهان طی 10 سال اخیر بهترین تیم ایران بوده و مربی خوبی دارد. انتظار یک بازی سخت را می کشیدیم.»

برانکو در خصوص نیمکت نشینی کمال کامیابی نیا بیان داشت:« چون کمال مقابل الهلال نمی تواند بازی کند ترجیح دادم از ربیع خواه استفاده کنم. ربیع‌خواه هم امروز در این پست بسیار خوب بازی کرد. او تعویض شد تا برای بازی با الهلال آماده باشد.»

برانکو در مورد امتیازاتی که پرسپولیس تا اینجای لیگ از دست داده گفت:« هنوز 23 هفته دیگر و امتیازات بسیاری را پیش رو داریم. از این بابت نگران نیستیم. خوشحالم که با وجود ترافیک بالای بازی ها خود را به نیمه نهایی آسیا رسانده ایم.»

برانکو در واکنش به این پرسش که تیم او بالاخره از الهلال در مسقط میزبانی می‌کند یا ابوظبی و چه نظری درباره ادواردو، بازیکن برزیلی الهلال دارد، گفت: «الهلال بیشترین قهرمانی آسیا را دارد و حدود 60 قهرمانی کسب کرده است. آنها می‌خواستند دیه‌گو کاستا را با 30 میلیون دلار در اختیار بگیرند و الان هم یک پای لیگ قهرمانان هستند. اینها را می‌گویم که بدانید این تیم چه پتانسیلی دارد. نه تنها ادواردو بلکه همه بازیکنان آنها خطرناک هستند، اما مفتخریم تنها تیم آسیا هستیم که لیگ قهرمانان را با بازیکنان بومی به اینجا رساندیم. درباره میزبانی هم باید بگویم، ما مسقط را برای میزبانی داریم، اما در روزهای آینده باید اجازه دولت امارات را بگیریم. فدراسیون فوتبال امارات قبول کرده است که این بازی در دبی باشد. به این دلیل که در دبی ایرانی‌های بسیاری هستند و فضای خوبی را ایجاد می‌کنند، خوب است که بازی در این شهر برگزار شود.»

 

254 41

کد N1769223

وبگردی