آفتاب

بخشی از سهام شرکت‌های وزارت جهاد کشاورزی به جهادگران دفاع مقدس واگذار شد

بخشی از سهام شرکت‌های وزارت جهاد کشاورزی به جهادگران دفاع مقدس واگذار شد

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: جهاد سازندگی ٣هزارو ٢٥٧ شهید را تقدیم انقلاب و کشور کرده است. در دولت یازدهم با تبیر وزیر جهاد کشاورزی گام دیگری برای واگذاری سهام شرکت ها و موسسات وابسته به رزمندگان و جهادگران برداشته شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، بیست و نهمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد امروز   با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، حسن صالحی رئیس سازمان شیلات، اسکندر زند معاونت تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی، مهدی خلج رئیس دامپزشکی کشور، امیری معاونت پارلمانی رئیس جمهور، جوادی معاون توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد و مهدی کلی مشاور وزیر در امور ایثارگران و جمعی از خانواده های شهدا و رزمندگان جهاد سازندگی در سالن خوشه وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این مراسم محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس روحیه ایثار و خدمت بر کشور حاکم بود اما امروز بسیاری از این سرمایه ها را ازدست داده ایم.

وی افزود: خوشا به حال آنان که با آن روحیه به سمت پروردگار خود رفتند و ما را جا گذاشتند. خداوند هدف از خلقت بشر را عبادت می داند و اساس عبادت در مظهر خداوند خدمت و نوع نگاه ما به هم نوعانمان است.

حجتی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز هم وظیفه ما خدمت به هم نوعان است. این موضوع مرز نمی شناسد. لبخند رضایت بر لبان هردردمندی نزد خداوند بسیار باارزش است و خداوند آن لبخند را خریدار است و توفیق بالایی محسوب می شود.

در ادامه مراسم جوادی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: جهاد سازندگی ٣هزارو ٢٥٧ شهید را تقدیم انقلاب و کشور کرده است. در دولت یازدهم با تبیر وزیر جهاد کشاورزی گام دیگری برای واگذاری سهام شرکت ها و موسسات وابسته به رزمندگان و جهادگران برداشته شد.

وی افزود: در این دوره سهام ٨ شرکت جهاد توسعه، ٩ شرکت جهاد تحقیقات و ١٢ شرکت جهاد نصر به رزمندگانی که بیش از ٦ ماه سابقه جبهه و جنگ داشتند واگذار شد.

جوادی عنوان کرد: میزان واگذاری این سهام ٣٠٥ میلیارد تومان بود که با موافقت وزیر جهاد و اعضای مجمع ١٠ درصد اولیه سهام به عنوان بخشودگی به رزمندگان اعطا شد. بدون شک این خدمت یکی از جزیی ترین خدماتی است که می توانستیم به سنگرسازان بی سنگر اعطا کنیم.

در پایان این مراسم از کتاب ها و نرم افزار جهاد سازندگی توسط وزیر جهاد کشاورزی رونمایی شد.

کد N1769100

وبگردی