آفتاب

همایش فرصت‌ها و چالش‌های دولت دوازدهم فردا برگزار می‌شود

همایش فرصت‌ها و چالش‌های دولت دوازدهم فردا برگزار می‌شود

نائب رئیس مجمع نمایندگان ادوار گفت:‌ همایش فرصت‌ها و چالش‌های دولت دوازدهم، فردا برگزار می‌شود.

علی محمد نمازی در گفت‌وگو با خبرنگار درباره همایش فرصت‌ها و چالش‌های دولت دوازدهم گفت: گردهمایی فردا در راستایی  مطالبات از دولت و هم کمک به آن برگزار می‌شود و معتقدم چنین کارهایی توسط گروه‌هایی که حامی دولت هستند، بسیار مفید است.

وی خاطرنشان کرد: این گونه هم ما دولت را فراموش نمی‌کنیم و هم دولت از ملت غافل نمی‌شود. قطعا گروه‌هایی که هزینه و کمک کرده‌اند، انتظار دارند کابینه با آن‌ها در ارتباط باشد.

نائب رئیس مجمع نمایندگان ادوار ادامه داد : همایش فرصت‌ها و چالش‌های دولت دوازدهم را شورای مشورتی توسعه استان‌ها که از سال ۹۲ به عرصه ورود کرده است و ستاد انتخاباتی نمایندگان ادوار آقای روحانی مشترکا برگزار می‌کنند.

وی افزود: احتمال دارد معاون اول رئیس‌جمهور و آقای جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور در این همایش حضور داشته باشند همچنین یدالله اسلامی دبیرکل مجمع نمایندگان ادوار، حسین راغفر، اکبری از شورای مشورتی و شجاع رئیس ستاد انتخاباتی نمایندگان ادوار از سخنرانان این همایش خواهند بود.

نمازی گفت: در نوبت عصر هم تریبون آزادیداریم که مدعوین مطالبات خود را بیان می‌کنند و ما هم آن‌ها را جمع‌بندی می‌کنیم و در اختیار هیأت دولت قرار می‌دهیم.

به گزارش ایلنا؛‌ همایش فرصت‌ها و چالش‌های دولت دوازدهم  فردا ساعت ۹ در باغ دربند برگزار خواهد شد.

کد N1768783

وبگردی