آفتاب

عبور موفق از پیک تابستان با همراهی مردم

عبور موفق از پیک تابستان با همراهی مردم

سرپرست وزارت نیرو گفت: توسعه و آبادانی در کشور بدون توسعه زیرساخت‌های آب و برق امکان پذیر نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، ستار محمودی در آیین افتتاح طرح آبرسانی به ۱۰ روستای بالا دست بخش کهک در استان قم، طی سخنانی اظهار داشت: دولت هم‌اکنون یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود را پیرامون بخش آب و برق و توسعه زیرساخت‌ها در این بخش قرار داده است، چرا که توسعه کشور بدون آنها امکان پذیر نخواهد بود.

وی ادامه داد: در همین زمینه مجلس نیز به خوبی از طرح‌های آب و برقحمایت کرده و طرح‌های زیادی به ویژه در مناطق محروم طی این سال‌ا اجرا شده است؛ از جمله اختصاص 500 میلیون دلار به طرح‌های آبرسانی روستایی که نقش بسیاری در خدمات رسانی و کاهش مهاجرت از روستاها ایفا کرد.

محمودی با بیان اینکه امسال سال بسیار سختی از نظر تامین آب و برق مورد نیاز مردم بود، ادامه داد: خوشبختانه به اجرای به وقع طرح‌ها و همچنین همکاری هموطنان که دعوت خدمتگزاران خود را پذیرفتند و در این راه کمک کردند، توانستیم پیک مصرف را به خوبی مدیریت کنیم.

وی با اشاره به طرح‌های اجرایی در استان قم ادامه داد: خوشبختانه هم اکنون آب شرب باکیفیت و پایدار در شبکه آب شهر قم جریان دارد  و در ادامه باید تامین آب روستاهای استان نیز به وضعیت مطلوب برسد.

سرپرست وزارت نیرو در پایان گفت: امیدواریم با یاری دولت و مجلس، تا پایان دولت دوازدهم بتوانیم تمامی روستاهای استان قم را تحت پوشش آبرسانی روستایی قرار دهیم.

 

کد N1768603

وبگردی