آفتاب

آلبوم "درنادئون" منتشر می‌شود

آلبوم "درنادئون" منتشر می‌شود

آلبوم "درنادئون" که به دونوازی آکاردئون و ویولون اختصاص دارد امروز منتشر می‌شود.

به گزارش ایلنا، جشن انتشار آلبوم "درنادئون" که به دونوازی آکاردئون و ویولون با آهنگسازی و اجرای مهرداد مهدی و آسو کهزادی اختصاص دارد، امروز  چهارشنبه ٢٩ شهریور در گالری ایرانشهر برگزار می‌شود.

این برنامه که شامل اجرای زنده دونوازی توسط مهرداد مهدی و آسو کهزادی و مراسم امضا آلبوم است از ساعت ١٨ تا ٢١ پذیرای مخاطبان و هنرمندان خواهد بود.

مهرداد مهدی پیانیست، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده آثار پیاتزولا در ایران است. او نوازندگی آکاردئون را در ارمنستان نزد گئورک گاسپاریان فراگرفته است. ساخت موسیقی برای چندین تئاتر و چند برنامه تلویزیونی از دیگر تجربیات اوست. مهرداد مهدی با تجربه اجرا در فضاهای شهری، یکی از فعالان موسیقی شهری و اجرای خیابانی در تهران است.

همچنین آسوکهزادی، آهنگساز و نوازنده ویولن، لیسانس موسیقی از دانشگاه سوره تهران، فوق لیسانس آهنگسازی از دانشگاه هنر و فوق لیسانس موسیقی الکترونیک از کنسرواتوار سلطنتی لاهه، هلند است. او در زمینه آهنگسازی برای تئاتر، فیلم، انیمیشن و نمایشگاه‌های عکس و نقاشی تجربیات متعددی داشته است.

گالری ایرانشهر در خیابان کریم خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، خیابان سپند، پلاک ۶۹/۱ واقع شده است و حضور برای علاقمندان رایگان است.

کد N1768550

وبگردی