آفتاب

جشنواره تورهای پاییز 96

 جشنواره تورهای پاییز 96

با آمدن فصل زیبای پاییز و خنک شدن هوا سفر به بعضی از شهرها بسیار دلچسب است، چرا که این شهرها فقط در این فصل بسیار زیبا و خاص هستند و گردشگران را به خود جذب می‌کنند و یکی دیگر از جذابیت این مکان های گردشگری در پاییز ارزان بودن آنها است.

این مکان ها که شامل تایلند و دبی و کیش می‌باشد را باید در این فصل بروید تا پاییز برایتان رویایی تر شود. چرا که هر کدام از این مکان ها در پاییز جاذبه‌ی گردشگری خود را دارد. در ادامه می‌توانیم به دبی و کیش بپردازیم که وجه اشتراک زیادی دارند و بارز ترین وجه اشتراک آنها خلیج همیشگی فارس است و می‌توان به آب و هوای یکسان در هر دو شهر هم اشاره کرد که در فصل پاییز و زمستان بهترین زمان سفر به این شهرها است.
تور دبی ارزان ترین توری است که در جشنواره تورهای پاییزی وجود دارد و جزء پر فروش ترین تورهای پاییز است.
تور ارزان تایلند از خاص‌ترین تورهای پائیز است که همزمان با شروع شدن هالووین این تور نیز برگزار می‌شود البته که شما در بقیه‌ی ایام سال می‌توانید تور تایلند را هم خریداری کنید.

تور دبی شامل چند روز است؟
به این دلیل که پروازها چارتر می‌باشد از 3 شب تا 5 شب با پرواز ایران ایر امکان پذیر میباشد و اگر تعداد شب های بیشتری را بخواهید با ایر لاین های دیگر امکان پذیر میباشد
خدمات تور دبی چیست؟
بلیط هواپیما رفت و برگشت + ترانسفر فرودگاهی + اقامت در هتل + صبحانه + لیدر فارسی زبان + بیمه مسافرتی + ناهار (در بعضی از هتل ها)
آیا برای وارد شدن به کشور امارات نیاز به ویزا داریم؟
بله،‌ برای داشتن ویزا حتما احتیاج به گذرنامه میباشد
برای گرفتن ویزا شما باید از صفحه اول پاسپورتتان عکس بگیرید و برای کارشناس فروش تور دبی ارسال کنید تا برای ویزای شما اقدام کنند.
مدت زمان اخذ ویزای دبی چقدر میباشد؟
برای صادر شدن ویزای شما نهایتا 7 روز کاری طول میکشد
بیمه مسافرتی چیست؟
بیمه مسافرتی از سمت آژنس برای شما صادر میشود تا در طول سفرتان از حوادث های احتمالی ایمن باشید و اگر حادثه ای برای شما پیش آمد بیمه مسافرتی که دارید تمام هزینه ها را مقبول شود، به محض رسیدنتان به ایران مبالغی که تحت پوشش بیمه میباشد و سقف بیمه را شامل میشود به شما استرداد میشود.
سفارت امارت در تهران کجاست؟
ولیعصر تقاطع خیابان دستگردی(ظفر) روبروی رستوران حاتم پلاک 337
شماره تلفن:02188788518،4-02188781333
ساعت کاری:8:30-14:30
ریجکت ویزا یعنی چه؟
وقتی می خواهیم به کشوری سفر کنیم نیاز به ویزا یا روادید داریم که بسته به انگیزه ما از این سفر نوع ویزایی که باید درخواست کنیم متفاوت است، مثلا اگر میخواهیم سفر تفریحی به کشوری داشته باشیم، به یک ویزای تفریحی کوتاه مدت نیاز داریم اما برای سفر به قصد تحصیل  به ویزای تحصیلی نیاز داریم. مدارک و شرایط مورد نیاز برای درخواست اخذ روادید برای هر کدام از این موارد متفاوت است. برای هر کدام از روادیدهایی که نیاز داریم باید به سفارت آن کشور درخواست اخذ روادید دهیم. سفارت کشور میزبان درخواست ویزای افراد را بررسی می‌کند و ممکن است بنا به هر دلیلی صدور روادید فرد را تایید نکند که در اینصورت در خواست اخذ روادید را ریجکت می کند.
ویزای ارجنت یعنی چی؟
به ویزایی که در اولویت و در تایم کمتر از 4 ساعت توسط سفارت صادر میشود ویزای ارجنت و یا همان فوری میگویند.
فرود پرواز امارات و پروازهای ایرانی در کجای دبی میباشد؟
پرواز امارات در ترمینال 3 فرود می آید
پرواز ایران ایر و ماهان هم در ترمینال 1 فرود می آید
پرواز قشم ایر در ترمینال 2 فرود می آید.
پرواز فلای دبی در ترمینال 3 فرود می آید.
پرواز العربیه در شارجه به زمین مینشیند.
پرواز قطر که قابل ذکر است خیلی کم مسافر میگیرد در ترمینال 3 فرود می آید.
احتمال ریجکت شدن چه افرادی در امارت بیشتر میباشد؟
-خانم هایی که میخواهند مجرد سفر کنند و سن زیر 22 سال دارند احتمال ریجکت شدنشان زیاد است مگر اینکه با یکی از محارم خود سفر کنند
-افرادی که قبلا ویزای دبی تهیه کرده اند و از آن استفاده ننموده اند(اینگونه افراد هم که وقتی ویزا میگیرند و به سفر نمیروند باید اطلاع دهند و با هزینه ی 150 درهم ویزای استفاده نشده ابطال میگردد و شرایط برای صدور ویزای جدید محیا میشود.
موقعیت جغرافیای دبی کجاست؟
دبی در جنوب کشور پهناور ایران قرار دارد و جزئی از کشور امارات متحده عربی می باشد.
برای خرید در دبی از چه واحد پولی استفاده میکنند؟
واحد پول درهم است که به 100 فلیس تقسیم می‌شود واحد پول امارات با نام AED درهم امارات، هم نامیده می‌شود اسکناس‌ها بصورت 5 (قهوه‌ای) 10 (سبز) 20 (آبی روشن) 50 (بنفش) 100 (صورتی)، 500 (آبی) و 1000 درهمی (قهوه‌ای ارغوانی) موجود هستند ارقام وجود در اسکناس‌ها به زبان عربی و انگلیسی نشان داده شده‌اند
گشت های متنوع دبی شامل چه نوع گشت هایی است؟
گشت سافاری (کویر گردی) موزیک و شام
گشت کشتی کروز همراه با موزیک و شام
گشت سیتی تور دبی( گشت کامل مراکز تفریحی و مراکز خرید دبی شامل: امارات دبی، دبی مال، برج خلیفه،برج العرب، ساحل جمیرا، ابن بطوطه........... همراه با شام و موسیقی زنده
گشت پارک آبی دبی (واید وادی) استفاده از امکانات آبی و سرسره های آبی در ساحل جمیرا-تور پارک آبی هتل آتلانتیس جهت استفاده از تورهای فوق و سایر تورهای دبی با راهنمایان آژانس مانلی پرواز تماس بگیرید.
سوالات ضروری در سفر به دبی
برترین مرکز خرید و برندها در دبی کجاست؟
بزرگترین مرکز خرید دبی به نام دبی مال میباشد که این مرکز خرید جزء 3 مرکز خرید در جهان میباشد با بیش از 1200 فروشگاه و نمایندگی های معروف دنیا میباشد همچنین بزرگترین پیست اسکی جهان در این مرکز میباشد که به نام کمپ اسکی معروف است.
و یکی دیگر از قدیمی ترین مرکز خریدها در دبی به نام سیتی سنتر دیره میباشد که نزد ایرانیان بسیار معروف است.
برای سفر به دبی به چه مدارکی نیاز داریم؟
اسکن رنگی از پاسپورت-اسکن رنگی از 1  قطعه عکس برای اخذ ویزا و داشتن پاسپورت
پرواز تهران تا دبی چند ساعت است؟
مدت زمان پرواز شما 2 ساعت و یک دقیقه میباشد و فاصله هوایی تا دبی :1215 کیلومتر میباشد.
انواع ویزاهای دبی چیست؟
ویزا عادی،ویزا فوری، ویزا یکماه، ویزا 3 ماهه عادی و ویزای مولتی میباشد.
جشن آب تایلند

مردم تایلند آداب و رسوم خاصی دارند و روی آن ها تعصب زیادی دارند یکی از جشن های تایلند جشن آب آن میباشد که پر از هیجان و شادی است. این جشن برای بومیان آنجا به معنای روشنی زندگی و پاک بودن است و معتقد هستند که با این کار بدبختی‌های روزگار از آن ها پاک می‌شود!
در این جشن افراد با سن های مختلف همراه با فیل های بامزه شرکت می‌کنند و لذت می‌برند. تایلندی ها با شلنگ، تلمبه، سطل، تفنگ های آب پاش به صورت یک دیگر می‌پاشند
معروف‌ترین جشن آب تایلند در ایالات چیانگ مای در شمال تایلند در ماه آوریل شروع می‌شود و به مدت 3 روز برگزار می‌شود. در این منطقه مجسمه های شنی بزرگی وجود دارد که مکان بسیار جالب و زیبایی برای بازی جشن آب است.
فستیوال های تایلند امروزه یکی از دلایل خرید تور تایلند به حساب می آید. زمان سفرتان با تور تایلند حتما در جشن آب شرکت کنید و کلی لذت ببرید.
پارک دلفین‌ها در کیش
جزیره کیش به دلیل منطقه جغرافیایی متفاوت و سواحل مرجانی همه ساله یکی از مقاصد گردشگران ایرانی است. در تور کیش شما می‌توانید از جاذبه‌های مختلف توریستی دیدن کنید. یکی از این جاذبه‌های دیدنی جزیره کیش، پارک دلفین‌ها است. دلفیناریوم اولین پارک دلفین‌ها در ایران و بزرگترین دلفیناریوم خاورمیانه است. این پارک توسط مالک هتل‌های هلیا، لاله، داریوش وتماشا ساخته شده است. که همین امر باعث شده کسانی که از از تور این هتل‌ها استفاده کنند می‌توانند با تخفیف 50 درصدی برای ورودی این پارک بهره ببرند. این پارک 100 هکتار وسعت دارد و و در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است. برای جابه‌جایی در این مجموعه می‌توانید از اتوبوس یا قطار استفاده کنید که ابتدا شما رو به پارک پرندگان سپس به دلفیناریوم هدایت می‌کنند.
در نزدیکی پارک دلفین‌ها هتل سیمرغ، کوثر و شباویز قرار دارد. علاوه بر این تنها بازاری که در نزدیکی این پارک وجود دارد بازار بین‌المللی مرجان است. حیوانات بی‌نظیری از سراسر دنیا در این مجموعه گردآوری شده است. از جمله این گونه‌های جانوری: شیر دریایی شمالی و جنوبی، دلفین، گربه دریایی شمالی، گراز دریایی، پنگوئن و ... بیش از 21 نوع پستاندار دریایی وجود دارد. این موجودات در استخرهایی با حجم 18000 مترمکعب گردآوری شده است.
در پارک دلفین‌ها نمایش‌های هیجان‌انگیزی را شاهد خواهید بود. موجودات دریایی در این پارک در حدود 7 سال توسط مربیان مجرب آموزش دیده‌اند که نمایش‌های بی‌نظیری را برای تماشاچیان اجرا کنند. شرایط زندگی برای این موجودات به قدری مهیاست که 3 شیر دریایی در این سال‌ها زاد و ولد داشته‌اند. گفته می‌شود که چند دلفین با پرواز چارتری از ژاپن به سمت ایران سفر کردند.
در این مجموعه علاوه بر پارک دلفین‌ها، 100 گونه‌ی گیاهی جمع آوری شده که از جمله‌ی آن‌ها هزاران درخت نخل، بنجامین، درختان لور، آکاسیا، اکالیپتوس و بیش از 25 گونه کاکتوس را می‌توان نام برد.

کد N1767823

وبگردی