آفتاب

رسول پاپایی سرپرست امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش شد

رسول پاپایی سرپرست امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش شد

طی حکمی از سوی رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی، «رسول پاپایی» به عنوان سرپرست امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی مجتبی زینی‌وند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی  وزارت آموزش و پرورش، «رسول پاپایی» به عنوان «سرپرست امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش» منصوب شد.

در این حکم آمده است:

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت «سرپرست امور شوراها» منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» در پیشبرد اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید و ایفای وظایف محوله با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی و اسناد بالادستی (سند تحول بنیادین قانون شوراها) و مشارکت همه جانبه کارشناسان نسبت به موارد زیر اهتمام داشته باشید:

۱ـ تقویت زمینه هر چه بیشتر تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و اجرای قانون مترقی شوراهای آموزش و پرورش با تدوین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط.

۲ـ برنامه‌ریزی لازم جهت توسعه و تعمیق فعالیت‌های شوراهای آموزش و پرورش، شورای هماهنگی مناطق مرزی و مناطق آزاد حسب قوانین و مقررات موضوعه.

۳ـ ارتباط و تعامل سازنده با تشکل‌های مردم نهاد با رویکرد توسعه مشارکت‌های مردمی و همچنین جذب امکانات و منابع مالی دولتی و غیردولتی جهت ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس تابعه.

۴ـ ارتقای سطح کیفی شوراهای آموزش و پرورش استان‌ها، مناطق و نواحی و تلاش در جهت دانش‌افزایی اعضاء و ارزیابی مستمر از فعالیت‌ها. 

کد N1767630

وبگردی