آفتاب
یک بازیکن در تیررس انتقادات؛

آخرین وضعیت حریف عربستانی پرسپولیس و دردسر بازیکن خارجی

آخرین وضعیت حریف عربستانی پرسپولیس و دردسر بازیکن خارجی

یک روزنامه عربستانی به نقل از باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بازی برگشت الهلال و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در عمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان روزهای ۴ و ۲۵ مهرماه در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. این در حالی است که هنوز محل برگزاری بازی برگشت قطعی نشده است.

روزنامه السبق: بازی برگشت در دبی نیست
روز گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا بر اساس برنامه قبل اعلام کرد که بازی برگشت به میزبانی پرسپولیس در مسقط برگزار می شود. سایت باشگاه پرسپولیس هم این خبر را کار کرد در حالی که هنوز پرسپولیسی‌ها منتظر تعیین وضعیت میزبانی در دُبی هستند.

باوجود این روزنامه «السبق» عربستان به نقل از باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که بازی برگشت در مسقط برگزار می شود و قطعا این مسابقه در شهر دبی برگزار نخواهد شد!

* بازگشت کاپیتان الهلال در آستانه ال کلاسیکو عربستان
یکی از نگرانی های مسئولان تیم فوتبال الهلال مصدومیت «سلمان الفرج» بازیکن کلیدی این تیم بود که بر اساس اعلام روزنامه «الریاضیه» سلمان روز گذشته در تمرینات الهلال شرکت کرده است. به این ترتیب، این بازیکن به بازی حساس الهلال برابر الاتحاد عربستان قبل از بازی رفت با پرسپولیس می رسد. این مسابقه به ال کلاسیکو عربستان مشهور است.

* دردسر استفاده از بازیکن خارجی برای الهلال
تیم الهلال روز شنبه در هفته سوم لیگ عربستان به مصاف تیم الاحد رفت و با یک گل پیروز شد. در این مسابقه، «ریواس» بازیکن خارجی و جدید الهلال به میدان رفت ولی بعد از پایان مسابقه، تیم احد مدعی شد ریواس هفتمین سهمیه بازیکنان خارجی الهلال بوده در حالی که تیم های عربستان حق استفاده از ۶ بازیکن خارجی را دارند. بر همین اساس استعلامات قانونی صورت گرفت و در نهایت اعلام شد «لئو بوناتینی» که به صورت قرضی از الهلال به لیگ انگلیس رفته، جزو سهمیه های خارجی الهلال محسوب نمی شود و به این ترتیب مشکلی برای بازی ریواس نبوده است.

* بازیکن اروگوئه‌ای در تیررس انتقادات هواداران
بازی الهلال با الاحد یک پیامد دیگر هم برای این تیم داشت و هواداران الهلال به شدت علیه «ماتیاس بریتوس» بازیکن اروگوئه‌ای خود موضعگیری کردند. یورو اسپورت عربی گزارش داده است که هدر دادن فرصتهای زیاد توسط ماتیاس سر و صدای هواداران الاهلی را در آورده و حتی بحث اخراج این بازیکن را به میان آورده است. «ماجد الشیبانی» یکی از کارشناسان رسانه های عربستانی در این خصوص گفت که الهلال با جذب ماتیاس یکی از سهمیه های خود را سوزانده است و ادامه کار با این بازیکن هدر دادن منابع مالی الهلال است.

انتظار می رود در صورت تداوم این روند، ماتیاس در نقل و انتقالات زمستانی از الهلال جدا شود.

کد N1767258

وبگردی