آفتاب
خبر بنگاه‌ها

ورود یک خودروساز جدید به بازار خاورمیانه و ایران

ورود یک خودروساز جدید به بازار خاورمیانه و ایران

مدیرعامل شرکت «بورگوارد» یکی از استراتژی‌های توسعه‌ای این شرکت را ورود قدرتمند به بازار خاورمیانه و ایران اعلام کرد. اولریخ واکر در حاشیه ...

گروه بنگاه‌ها:مدیرعامل شرکت «بورگوارد» یکی از استراتژی‌های توسعه‌ای این شرکت را ورود قدرتمند به بازار خاورمیانه و ایران اعلام کرد. اولریخ واکر در حاشیه نمایشگاه فرانکفورت با اعلام این مطلب گفت: به دلیل تقاضای بازار، آغاز فعالیت ما با عرضه خودروهایBX7 و BX5 بنزینی است. وی افزود:گروه صنعتی بورگوارد نسخه الکتریکی BX7 را که هم‌اکنون در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش گذاشته شده، سال آینده در بازار اروپا و پس از آن در ایران عرضه می‌کند. واکر گفت: این شرکت همسو با عرضه BXi7 در اروپا تلاش دارد در آینده این خودرو را به بازار ایران نیز روانه کند این در حالی است که خودروهای BX5 و BX7 این شرکت طی سال جاری به بازار ایران وارد خواهند شد. به علاوه عرضه نسخه محدود BX7-TS (تورینگ اسپر) نیز تا پایان سال جاری میلادی در آلمان آغاز خواهد شد. گروه صنعتی بورگوارد در حال حاضر بیش از 5000 نفر را در استخدام خود داشته و به گفته مدیر عامل این شرکت، طی یک سال گذشته با فروش 70‌هزارستگاه خودرو و درآمد بیش از 5/ 1 میلیارد یورو، به خوبی به اهداف خود دست پیدا کرده است.

 

بورگوارد امیدوار است با عرضه نسخه‌های الکتریکی و اسپرت خودروهای BX5 و BX7 و نیز شاسی‌بلند اسپرت- کوپه BX6 در آینده نه چندان دور، شیب تندتری به روند توسعه خود ببخشد. این شرکت همچنین به دنبال توسعه خطوط تولید خود در کشورهای مختلف است. به گفته تام انلیکر مدیر ارشد بازاریابی، فروش و خدمات شرکت بورگوارد، این شرکت با همکاری شرکت‌های A.T.U و Sixt Neuwagen آلمان، در حال توسعه سیستم‌های ارائه خدمات با محوریت جلب حداکثر رضایت برای مصرف‌کنندگان و مصمم است این رویکرد در ارائه خدمات را در تمامی نقاط عرضه خود در جهان از جمله در ایران حفظ کند. وی ادامه داد: بورگوارد به این نکته واقف است که طی پنج سال گذشته، ایران با افزایش نرخ رشد سالانه خرید خودروهای شاسی بلند مواجه بوده است. به موازات این افزایش تقاضا، مصرف‌کنندگان ایرانی در جست‌وجوی شاسی‌بلندهایی با کیفیت بالاتر و تکنولوژی برتر هستند که با توجه به نیاز و شرایط استفاده آنها، امکانات و عملکرد بالاتری را در اختیارشان قرار دهد. گروه صنعتی بورگوارد یکی از برندهای باسابقه آلمانی است که در دهه 50 میلادی جزو سه تولیدکننده بزرگ خودرو آلمان محسوب می‌شد. این شرکت مجددا با راه‌اندازی بخش تولید خودرو از یک سال گذشته به دنبال احیای تاریخ درخشان خود در عرصه خودروسازی است.

کد N1767144

وبگردی