آفتاب
خبر

اولین کمپرسور تثبیت میعانات گازی نصب شد

اولین کمپرسور تثبیت میعانات گازی نصب شد

سرپرست پالایشگاه فاز 12 پارس جنوبی از نصب اولین کمپرسور تثبیت میعانات گازی خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این کمپرسور بین 40 تا 50 تن گاز ...

فارس:سرپرست پالایشگاه فاز 12 پارس جنوبی از نصب اولین کمپرسور تثبیت میعانات گازی خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این کمپرسور بین 40 تا 50 تن گاز ارسالی به مشعل پالایشگاه در ساعت کاسته می‌شود. سرپرست پالایشگاه فاز12 پارس جنوبی با اعلام پایان عملیات نصب و راه‌اندازی اولین کمپرسور واحد تثبیت میعانات گازی واحد سوم پالایشگاه فاز 12 پارس جنوبی گفت: این کمپرسور به دست متخصصان و کارکنان مجتمع گاز کشور در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن نصب شده که رکوردی جدید در تاریخ صنعت گاز کشور است.

 

محمدمهدی هاشمی افزود: با راه‌اندازی این کمپرسور بین 40 تا 50 تن در ساعت از گازهای ارسالی به مشعل پالایشگاه کاسته می‌شود. به گفته وی، با این کار در مجموع روزانه بیش از هزار تن از حجم گاز ارسالی به مشعل پالایشگاه کاسته و جهت پالایش به سمت واحدهای شیرین‌سازی انتقال داده می‌شود. وی ادامه داد: برای راه‌اندازی اولین کمپرسور بیش از 6 هزار و 260 نفر ساعت کار به ثبت رسیده است که این دستاورد عظیم یک رکورد دیگر در مجتمع گاز پارس جنوبی است. هاشمی تصریح کرد: در آینده بسیار نزدیک نیز شاهد راه‌اندازی 2 کمپرسور پروپان در بزرگ‌ترین پالایشگاه گازی کشور خواهیم بود.

کد N1767135

وبگردی