آفتاب

سوانح جاده‌ای کشور زیاد است/ تشریح اقدامات قوه‌قضاییه در احصا و اولویت‌بندی حقوق عامه

سوانح جاده‌ای کشور زیاد است/ تشریح اقدامات قوه‌قضاییه در احصا و اولویت‌بندی حقوق عامه

سخنگوی قوه‌قضاییه با تشریح اقدامات دستگاه‌قضایی در احصا و اولویت‌بندی حقوق عامه، آمار سوانح جاده‌ای در کشور را بالا عنوان کرد و گفت: مسلما می‌شود با اصلاح راه‌ها، کنترل فنی بیشتر، استفاده از وسایل حمل و نقل مناسب‌تر و متعهد کردن شرکت‌های حمل نقل نتیجه بهتری بگیریم

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصد و هجدهمین نشست خبری خود ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: فراموش نکنیم در آغاز انقلاب و سال ۵۹ دشمن نه تنها یک جنگ تمام عیار علیه ما به راه انداختند بلکه جنگ داخلی هم به راه انداخت اما مردم انقلابی ما توانستند همه مراحل را پشت سر بگذارند و اقدامات تروریستی را پاسخ دادند و با داعش آن زمان جنگیدند تا امروز جواب تحریم‌ها را پاسخ دهند. فراموش نکنیم این ملت چه کار بزرگی  را رقم زده است.

معاون اول قوه‌قضاییه به در پیش بودن ماه محرم اشاره کرد و گفت: امیدوارم محرم و صفر را پاس داریم و با مراسم‌های پرشور و پر محتوا این ماه‌ها پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه توقع است قوه قضاییه ورود بیشتری به حقوق عامه کند،‌اظهار کرد: دادستان کل کشور و بازرسی کل کشور از سال‌ها قبل سعی در احصا حقوق عامه کرده و مقدار زیادی از این کار را انجام داده و مسائل را اولویت‌بندی کرده‌اند. امیدوارم انشالله دولتمردان هم کمک کنند تا این امر سامان بگیرد.

 سخنگوی قوه‌قضاییه راجع مساله تصادفات جاده ای گفت: تلفات جاده در همه جای دنیا است اما در کشور ما تلفات جاده‌ای زیادی وجود دارد . مسلما می‌شود با اصلاح راه‌ها، کنترل فنی بیشتر، استفاده از وسایل حمل و نقل مناسب‌تر و متعهد کردن شرکت‌های حمل نقل نتیجه بهتری بگیریم و امیدوارم وزارتخانه های دخیل در این زمینه اقدام کنند.

ادامه دارد

کد N1766959

وبگردی