آفتاب

نظر شما درباره این عکس چیست؟/ بدرقه رئیس جمهور برای سفر به نیویورک

نظر شما درباره این عکس چیست؟/ بدرقه رئیس جمهور برای سفر به نیویورک

رئیس جمهور صبح امروز با بدرقه رسمی معاون اول خود و مشاور مقام معظم رهبری عازم نیویورک شد تا در هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور یابد.

به گزارش خبرآنلاين، اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل که با حضور سران بسیاری از کشورها برگزار می‌شود، فرصت مناسبی برای آن است که صداي ملل مختلف به گوش جهانیان برسد و به ابهامات بين المللي پاسخ داده شود. بر همين اساس حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی علاوه بر سخنراني در مجمع عمومی سازمان ملل نشست‌های جداگانه‌ای با مدیران و مسئولان رسانه‌ها، سیاست‌مداران و اندیشمندان فعال در اندیشکده‌های آمریکایی، رهبران اسلامی و ایرانیان مقیم آمريکا خواهد داشت تا مسایل لازم تبیین و توضیح داده شود. این اجلاس و برنامه‌های جنبی آن فرصتی است تا در دیدارهای مختلف مطالب برای مردم آمریکا و مردم جهان بیان شود، چرا که معمولاً تبلیغات درباره کشورهای اسلامی و از جمله ایران در جهان با واقعیت فاصله دارد.

نظر شما درباره اين عکس که بدرقه رئيس جمهور از سوي اسحاق جهانگيري معاون اول دولت و علي اکبر ولايتي مشاور مقام معظم رهبري در امور بين الملل را پيش از اين سفر مهم نشان مي‎دهد، چيست؟

کاربران محترم مي‎توانند نظراتشان را در بخش کامنت‎هاي اين خبر منتشر کنند.


2727

کد N1766841

وبگردی