آفتاب

ایرانول در سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است / افزایش 20 درصدی فروش ایرانول نسبت به سال گذشته

ایرانول در سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است / افزایش 20 درصدی فروش ایرانول نسبت به سال گذشته

مراسم جشن خانوادگی و تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز ایرانول و برای اولین بار جشن عبادت فرزندان کارگران ایرانول با حضور مدیر عامل تاپیکو در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، پیوندی در این مراسم ضمن تشکر از مدیر عامل ایرانول در توجه ویژه به مسایل فرهنگی و پرسنلی گفت: اسحاقی مدیر ارجمند و موفق ایرانول در ارتباط با مسایل و تعهدات اجتماعی در خانواده ١٨ هزار نفری تاپیکو نقش اول و ارزنده ای دارد.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته ایرانول پیشرفت چشم گیری داشته ، افزود: حدود ٤٠درصد افزایش تولید ،فروش ، صادرات و ارز آوری را طی سال گذشته در ایرانول شاهد بودیم.

 در این مراسم اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول نیز گزارشی از عملکرد و پروژه های انجام شده در شرکت طی سه سال اخیر ارائه داد و گفت : فروش  ریالی ایرانول امسال نسبت به سال گذشته تاکنون ٢٠ درصد افزایش داشته و طی ماههای آینده روغن دریایی و سپس گریس ، روغن صنعتی و موتوری با همکاری مشترک ایرانول و پتروناس به بازار عرضه می شود.

این مراسم که با استقبال گسترده کارکنان ایرانول مواجه شده بود، با برنامه های متنوع و شاد برگزار و در این مراسم برای نخستین بار در شرکت های تولیدی و صنعتی، از حدود ٦٠  فرزند کارگران که به سن تکلیف رسیدند طی مراسم ویژه تحت عنوان جشن عبادت با ادای سوگند فرزندان، از آنها تقدیر شد.

 

کد N1766237

وبگردی