آفتاب
در گفتگو با مهر مطرح شد؛

«سلام بر ابراهیم»به چاپ صدوهفدهم رسید/گذر از تیراژ ۶۸۵ هزار نسخه

«سلام بر ابراهیم»به چاپ صدوهفدهم رسید/گذر از تیراژ ۶۸۵ هزار نسخه

مسئول گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی از عرضه چاپ صد و هفدهم کتاب «سلام بر ابراهیم» درباره زندگی شهید ابراهیم هادی خبر داد.

محسن عمادی مسئول گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: کتاب «سلام بر ابراهیم» با محوریت زندگی شهید ابراهیم هادی به تازگی به چاپ صد و هفدهم رسیده است.

وی افزود: جلد دوم «سلام بر ابراهیم» هم که سال گذشته رونمایی و منتشر شد، به تازگی به چاپ چهاردهم رسیده است. دو مجلد مذکور زندگینامه و خاطرات دوستان، خانواده و همرزمان شهید هادی را در بر می گیرند. این شهید یکی از شهدای جاویدالاثر دوران دفاع مقدس است که به دلیل سیره و اخلاق خوشی که داشته، مورد توجه است.

مسئول گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی در ادامه گفت: از ابتدای چاپ جلد اول، این جلد تا به حال با مجموع شمارگان ۶۸۵ هزار نسخه عرضه شده و جلد دوم هم طی ۶ ماه که از چاپش گذشت، به تیراژ ۱۰۰ هزار نسخه رسید.

عمادی در پاسخ به سوالی درباره خرید کتاب های «سلام بر ابراهیم» و جلد دومش، گفت: اکثرا پخشی ها هستند که این کتاب را می خرند و خیلی از آن ها هم از مراکز مستقر در خیابان انقلاب اند. این کتاب تقریبا هفته ای ۲ تا ۳ هزار نسخه فروش دارد.

وی همچنین از تجدید چاپ یک اثر دیگر این گروه فرهنگی خبر داد و گفت: کتاب دیگری که به تازگی تجدید چاپ کرده ایم، «مدافعان حرم» است که چاپ اولش مربوط به سال ۹۳ و زمانی است که خیلی ها جرات نمی کردند از مدافعان حرم بگویند. در این کتاب، زندگینامه حضرت زینب (س) را ۴۰ قسمت کرده ایم و به موازات این زندگینامه، داستان زندگی ۴۰ شهید مدافع حرم از ایران، پاکستان، افغانستان، سوریه، لبنان، کشورهای آفریقا و کانادا هم درج شده است.

مسئول گروه فرهنگی شهید هادی ادامه داد: برخی از ماجراهای مربوط به ۴۰ شهید مذکور، پس از چاپ، انعکاس زیادی پیدا کردند؛ از جمله شهید کاظم عبدالامیر که زمان جنگ ایران و عراق، از شکنجه گرهای عراقی بود ولی طی سال های گذشته در زمره شهدای مدافع حرم قرار گرفت.

عمادی گفت: کتاب «مدافعان حرم» هم به تازگی به چاپ ششم رسیده و مجموع تیراژش به رقم ۲۸ هزار نسخه رسیده است.

کد N1766128

وبگردی