آفتاب
مهر بررسی می کند؛

تراکتورسازی - سیاه جامگان؛ تقابل خط آتش یحیی برابر دفاع اکبر اوتی

تراکتورسازی - سیاه جامگان؛ تقابل خط آتش یحیی برابر دفاع اکبر اوتی

تبریز - تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای ثبت سومین برد متوالی خود در لیگ برتر باشگاه های کشور باید از سد تیم تدافعی و خطرناک سیاه جامگان مشهد عبور کند.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها - محمود نصیرپور: هفته ششم رقابت های فوتبال باشگاه های کشور امروز جمعه با انجام پنج دیدار باقی مانده به پایان می رسد و طی آن در یکی از بازی های مهم تیم تراکتورسازی تبریز در خانه از تیم سیاه جامگان مشهد پذیرایی می کند.

این بازی رویارویی دو تیم شش امتیازی و همسایه جدولی است که دقیقا در کمربند میانی جدول ایستاده اند.

رویارویی شش امتیازی ها

تراکتورسازی با دو پیروزی و سه شکست و سیاه جامگان با یک برد، سه تساوی و یک باخت، هر کدام اندوخته ای شش امتیازی دارند و جالب اینکه تفاصل گل هر دو در عدد صفر برابر است. با این حال رده های هشتم و نهم جدول از آن سیاه جامگان و تراکتورسازی است و قطعا تیمی که برنده این بازی لقب بگیرد، ضمن سبقت از رقیب همسایه جدولی اش، به رده های بالایی جدول نزدیک تر خواهد شد. اتفاقی که احتمال رقم خوردن آن بیشتر به نفع سرخپوشان تبریزی وجود دارد.

تلاش تراکتورسازان برای ثبت برد سوم

تیم فوتبال تراکتورسازی که شروعی ناامیدکننده در فصل جاری لیگ برتر داشت و سه شکست متوالی را نیز تجربه کرد، با دو بردی که در هفته های چهارم و پنجم کسب کرد و سپس در جام حذفی برابر پدیده پیروز شد، اکنون در اندیشه ثبت سومین برد پی در پی خود در لیگ و چهارمین برد متوالی اش در چند هفته اخیر لیگ و حذفی است تا هواداران تراکتورسازی شاهد بازگشت دوباره تیم محبوبشان به کورس رقابت با صدرنشینان و مدعیان قهرمانی باشند.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی را انجام داده و امیدوارم با حمایت هواداران به موفقیت برسیم. با حضور آنها قدرت بیشتری داریم. باید در دیدار فردا توپ را خوب حذف کرده و خوب دفاع کنیمT اگر بخواهیم سراسر در حمله باشیم، زیاد منطقی نمی باشد. باید از دروازه به خوبی محافظت کنم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: بازیکنان مصدوم زیادی داریم و این موضوع ما را اذیت می کند. چند بازیکن را در هفته گذشته در اختیار نداشتیم و این هفته نیز این چنین خواهد بود.

گلمحمدی در پایان اظهار داشت: بازی به بازی به پیش خواهیم رفت و در حال حاضر سه امتیاز دیدار مقابل سیاه جامگان برایمان مهم است. تیم های زیادی از ما در بالای جدول وجود دارند.

 گفتنی است دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و سیاه جامگان مشهد از چارچوب بازی های هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۹ امروز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد

کد N1765689

وبگردی