آفتاب

سرپرست اداره کل روابط‌عمومی وزارت علوم منصوب شد

سرپرست اداره کل روابط‌عمومی وزارت علوم منصوب شد

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی علیرضا عبداللهی‌نژاد را به سمت سرپرست اداره کل روابط‌عمومی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، متن حکم انتصاب عبداللهی نژاد به شرح ذیر است:

«با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

در این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و با توجه به نقش و اهمیت جایگاه خطیر روابط عمومی در دنیای ارتباطات، اطلاع رسانی، ارتباط مستمر با مردم و مسئولین و رسانه‌ها در پاسخگویی به مردم و نقش مهم و بی بدیلی که آن اداره کل در پیشبرد و اجرای راهبردها و برنامه‌های تبلیغاتی دولت تدبیر و امید برعهده دارد با همکاری و هماهنگی با کلیه معاونان و مدیران و همکاران وزارتخانه در اطلاع رسانی به موقع فعالیتهای انجام شده توسط دانشگاهیان بویژه در حوزه توسعه علمی کشور و امور فرهنگی موفق و مؤید باشید.»

عبداللهی نژاد، دارای مدرک دکتری در رشته علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیئت علمی این دانشگاه است. او پیش از این به عنوان معاون اداری، مالی و دانشجویی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی فعالیت می‌کرد.

از دیگر سوابق عبداللهی نژاد می‌توان به انجام فعالیت های روزنامه نگاری در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) و روزنامه های "انتخاب" و "ایران دیلی" اشاره کرد. هم‌چنین از او تعدادی مقاله علمی و پژوهشی در حوزه علوم ارتباطات منتشر شده است.

کد N1765263

وبگردی