آفتاب

برگزاری دوره کاربردی مدیریت صادرات و بازاریابی جهانی در دنیای اقتصاد

برگزاری دوره کاربردی مدیریت صادرات و بازاریابی جهانی در دنیای اقتصاد

روزنامه «دنیای ‌اقتصاد» یک دوره آموزشی با عنوان «دوره کاربردی مدیریت صادرات و بازاریابی جهانی (فروش خارجی)» در روز پنج‌شنبه 23 شهریور ...

دنیای اقتصاد:روزنامه «دنیای ‌اقتصاد» یک دوره آموزشی با عنوان «دوره کاربردی مدیریت صادرات و بازاریابی جهانی (فروش خارجی)» در روز پنج‌شنبه 23 شهریور برگزار می‌کند.

 

به گزارش واحد آموزش دنیای اقتصاد، این دوره در دو بخش بازاریابی بین‌المللی و روش‌های صادراتی با محوریت آشنايي با اصول و اهداف کلی صادرات برای بنگاه‌های اقتصادی، چگونگی برنامه‌ریزی استراتژیک برای تحقق اهداف صادراتی، شناخت اصول و ضوابط حرفه‌اي و بين‌المللي بازار وكمك به فراگيران براي تسلط حرفه‌اي و عملي درخصوص مديريت صادرات کالا و فرآیند انجام آن برگزار می‌شود. برخی مباحث و سرفصل‌های کلیدی موردنظر در این دوره شامل اهم اهداف صادراتی، نکات کلیدی برای موفقیت در صادرات، چگونگی مطالعه بازارهای صادراتی،‌ مراحل ده‌گانه انجام صادرات، ‌راهکار‌های نفوذ به بازارهای جهانی، ‌اهمیت بازاریابی بین‌المللی، مقاصد صادرات غیرنفتی ایران، استراتژی حضور مستمر در بازارهای صادراتی و ‌بررسی ریسک نوع ارز در معاملات تجاری می‌شود. متقاضیان شرکت در اين دوره آموزشي مي‌توانند با واحد آموزش روزنامه «دنياي‌اقتصاد» با شماره تلفن‌های 87762411 و 87762416 تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت واحد آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه کنند.

کد N1764808

وبگردی