آفتاب

آموزش فرمانداران و بخشداران کاهش در آسیب‌های اجتماعی موثر است

آموزش فرمانداران و بخشداران کاهش در آسیب‌های اجتماعی موثر است

قائم مقام وزیر کشور تاکید کرد: آموزش فرمانداران و بخشداران در همه ماموریت‌ها به ویژه در بعد کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است.

به گزارش ایلنا، محمدحسین مقیمی، قائم مقام وزیر کشور ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید سیاسی وزیر کشور که با حضور کارکنان این حوزه برگزار شد، با قدردانی از خدمات علی اصغر احمدی، معاون سابق سیاسی وزیر کشور و معرفی اسماعیل جبارزاده، معاون جدید سیاسی گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون چهارنفر عهده‌دار مسولیت معاونت سیاسی وزارت کشور شده‌اند اما همه آنها با یک دیدگاه و تفکر که همان تفکر اعتدالی است کارها را پیش بردند و در آینده نیز دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه حوزه سیاسی  وزارت کشور حوزه‌ای مهم و تاثیرگذار در اجرای سیاست‌های دولت است، اظهار داشت: انتخاب، انتصاب، آموزش و هدایت استانداران، فرمانداران و بخشداران اگر درست انجام شود کارها در سراسر کشور سامان می‌یابد و در این میان آموزش فرمانداران و بخشداران نقش اساسی را در اجرای سیاست‌های دولت در اقصی نقاط کشور ایفا می‌کند.

قائم مقام وزیر کشور ادامه داد: آموزش فرمانداران موجب برگزاری بسیار مطلوب انتخابات‌های مهم در چهار سال اخیر بود و عملیاتی کردن سیاست‌های دولت به ویژه در پیشبرد اقتصاد مقاومتی در گرو تداوم رویکرد آموزشی مدیران صف، در حوزه سیاسی است.

مقیمی افزود: آموزش فرمانداران و بخشداران در همه ماموریت‌ها به ویژه در بعد کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است.

وی با تشکر از رحمانی فضلی برای انتخاب معاون جدید سیاسی وزارت کشور : دکتر اسماعیل جبار زاده دارای تجارب بسیار ارزشمند در سال‌های دفاع مقدس، نمایندگی مجلس شورای اسلامی و تصدی استانداری آذربایجان شرقی هستند و لازم  است همه مدیران و کارشناسان حوزه سیاسی ایشان را در انجام امور محوله یاری کنند.

پیش از سخنان قائم مقام وزیر کشور، محمدامین رضازاده، مدیرکل سیاسی وزارت کشور و شهاب‌الدین چاوشی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تهران به نمایندگی از کارکنان حوزه معاونت سیاسی و معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و تاکید کردند: حوزه معاونت سیاسی از حوزه‌های ماموریتی و تخصصی وزارت کشور است و تقویت وزارت کشور با توجه به تنوع ماموریت آن موجب پیشبرد مطلوب سیاست‌های دولت و نظام در سراسر کشور خواهد شد.

کد N1764645

وبگردی