آفتاب

تاکید معاون سیاسی جدید وزارت کشور بر تعامل بین قوا/احمدی: وزارت کشور عمود سیاست داخلی است

تاکید معاون سیاسی جدید وزارت کشور بر تعامل بین قوا/احمدی: وزارت کشور عمود سیاست داخلی است

در جلسه تودیع و معارفه معاون سیاسی جدید وزارت کشور ضمن تقدیر از معاون سابق بر اهمیت این وزارتخانه تاکید کردند.

به گزارش خبرآنلاین محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید سیاسی وزیر کشور که با حضور کارکنان این حوزه برگزار شد با قدردانی از خدمات علی اصغر احمدی معاون سابق سیاسی وزیر کشور و معرفی اسماعیل جبارزاده معاون جدید سیاسی گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون چهارنفر عهده دار مسولیت معاونت سیاسی وزارت کشور شده‌اند اما همه آنها با یک دیدگاه و تفکر که همان تفکر اعتدالی است کارها را پیش بردند و در آینده نیز دنبال می کنند.

اهم صحبت‌های مقیمی به نقل از خبرگزاری ها از این قرار است:

*حوزه سیاسی وزارت کشور حوزه ای مهم و تاثیرگذار در اجرای سیاستهای دولت است.

*انتخاب، انتصاب، آموزش و هدایت استانداران، فرمانداران و بخشداران اگر درست انجام شود کارها در سراسر کشور سامان می یابد و در این میان آموزش فرمانداران و بخشداران نقش اساسی را در اجرای سیاستهای دولت در اقصی نقاط کشور ایفا می کند.

*آموزش فرمانداران موجب برگزاری بسیار مطلوب انتخابات‌های مهم در چهار سال اخیر بود.

* عملیاتی کردن سیاستهای دولت بویژه در پیشبرد اقتصاد مقاومتی درگرو تداوم رویکرد آموزشی مدیران صف، در حوزه سیاسی است.

* آموزش فرمانداران و بخشداران در همه ماموریت‌ها بویژه در بعد کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است.

اسماعیل جبارزاده: تعامل با سایر قوا را سرلوحه قرار خواهم داد

اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید سیاسی وزارت کشور با تشکر از رحمانی فضلی بخاطر حُسن اعتماد در سپردن تصدی حوزه سیاسی وزارت کشور به وی گفت: بنده خواهان تعامل با سایر قوا بویژه نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی و سایر مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز با حفظ شان و استقلال وزارت کشور هستم و رعایت اخلاق و سلسله مراتب اداری و تشکیلاتی در انجام ماموریتهای محوله را سرلوحه امور قرار خواهم داد.

اهم صحبت های او از این قرار است:

* شایسته است تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و جلب رضایت آنها به کار گیریم تا بتوانیم مردم را نسبت به نظام امیدوار و خوشبینی آنان را ارتقاء دهیم.

*وزارت کشور دستگاهی است که اگر درست فعالیت کند در همه بخشها می تواند بسیار اثرگذار باشد و یک استاندار قوی و فعال موجب ارتقاء شاخصهای پیشرفت در استان خواهد بود.

معاون سیاسی سابق: وزارت کشور عمود خیمه سیاست داخی است

*در این نشست علی اصغر احمدی معاون سیاسی سابق وزیر کشور با آرزوی توفیق برای معاون جدید سیاسی گفت: آقای جبارزاده دارای سوابق انقلابی درسالهای دفاع مقدس و از شخصیت های علمی و دانشگاهی است و باید ایشان را در انجام مسوولیت جدید یاری کرد.

اهم صحبت های او از این قرار است:
*وزارت کشور عمود خیمه سیاست داخلی و امنیت کشور است و یکی افتخارات زرین وزارت کشور در دولت یازدهم برگزاری چند انتخابات بسیار مهم بود و با هدایت مقام معظم رهبری، مشارکت جدی مردم و رعایت مر قانون برگ زرین دیگری بر کارنامه پر افتخار وزارت کشور افزوده شد.

*تقویت اداره کل سیاسی، پیگیری انتخابات الکترونیک و تلاش برای پیگیری تصویب قانون جامع انتخابات از اهم اموری است که می تواند به موفقیتهای بعدی حوزه سیاسی کمک کند.

*در انتخابات گذشته حتی یک رای در هیچ شعبه ای باطل نشد و همکارانم در ستاد انتخابات کشور بدون کوچکترین جانبداری، مسوولیت های قانونی خودرا دنبال کردند.

 

29216

 

 

کد N1764638

وبگردی