آفتاب

خنثی‌سازی طرح تروریستی داعش در ریاض+ تصاویر

خنثی‌سازی طرح تروریستی داعش در ریاض+ تصاویر

منابع امنیتی سعودی اعلام کردند که دستگاه امنیتی این کشور یک طرح تروریستی داعش علیه مقرهای وابسته به وزارت دفاع در پایتخت را خنثی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای‌نیوز، یک منبع امنیتی در عربستان سعودی اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور طی عملیاتی موفقیت‌آمیز موفق شدند یک طرح انتحاری عوامل وابسته به گروه تروریستی داعش علیه دو مقر وابسته به وزارت دفاع در ریاض را خنثی کنند.

طبق اعلام این منبع، طی عملیات نیروهای امنیتی سعودی دو تروریست یمنی به نام‌های «احمد یاسر الکلدی» و «عمار علی محمد» در حالی‌که تلاش می‌کردند خودشان را به مراکز مورد نظر برسانند، بازداشت شدند.

این منبع همچنین خاطرنشان کرد که طی این عملیات دو کمربند انفجاری (هر کدام با ۷ کیلوگرم وزن) و ۹ بمب دست‌ساز و تعدادی اسلحه کشف شد.

این مقام سعودی افزود، نیروهای امنیتی همچنین استراحت‌گاه این دو تروریست را در شهرک «الرمال» در ریاض شناسایی کردند که در آنجا پوشیدن کمربندهای انفجاری و نحوه استفاده از آنها را آموزش می‌دیدند.

منابع امنیتی سعودی اعلام کردند تحقیقات درخصوص این قضیه همچنان ادامه دارد و نتایج این تحقیق بعد از نهایی شدن، اعلام خواهد شد.

کد N1764352

وبگردی