آفتاب

پروژه وزارت‌خانه‌ها توسط یک سامانه هوشمند لحظه به لحظه رصد می‌شود

پروژه وزارت‌خانه‌ها توسط یک سامانه هوشمند لحظه به لحظه رصد می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد: سامانه‌ای که برای پیشبرد و پایش گزارشات پروژه‌های دولت در نظر گرفته شده لحظه به لحظه در حال رصد است و پیشرفت‌ها را گزارش می‌کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ محمدباقر نوبخت در پایان جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که امروز صبح برگزار شد، گفت: به دستگاه‌ها ابلاغ شده بود که ماهانه گزارش خود را در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بیان و در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار دهند.

وی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد که هر وزارت‌خانه در جهت راستای سال اقتصاد مقاومتی به چه میزان پروژه‌های خود را پیش برده است و سازمان برنامه و بودجه به عنوان دبیرخانه گزارش تک تک این دستگاه‌ها را بررسی کرده است.

رئیس سازمان و برنامه و بودجه با اشاره به روند بررسی این سازمان درباره پروژه‌های وزارت‌خانه‌های مذکور عنوان کرد: ما بررسی کردیم که هر وزارت‌خانه چقدر پیشرفت در زمینه پروژه‌های خود داشته، چه موانعی بر سر راه دارد و برای شش ماه آینده چه میزان تخصیص لازم است.

وی خاطرنشان کرد:‌ آنچه که در این شش ماه انجام شده با عملکرد سال ۹۵ متمایز بوده و ما باید تلاش خود را بیشتر کنیم.

نوبخت با اشاره به تغییر برخی از اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: یک فاصله بین عملکرد دولت یازدهم و دولت دوازدهم در ستاد اقتصاد مقاومتی افتاده است آن هم به این دلیل که تعدادی از وزرا که عضو این ستاد بودند تغییر کردند بنابراین باید دوستان توجیه می‌شدند که برای شش ماه دوم سال آماده می‌شدند.

وی در خاتمه تاکید کرد: سامانه‌ای که برای پیشبرد و پایش گزارشات پروژه‌های دولت در نظر گرفته شده لحظه به لحظه در حال رصد است و پیشرفت‌ها را گزارش می‌کند.

کد N1764002

وبگردی