آفتاب

پرونده قتل بنیتا کوچولو | پدر بنیتا در دادگاه: آب و شیرخشک در ساک بنیتا بود +تصاویر

پرونده قتل بنیتا کوچولو | پدر بنیتا در دادگاه: آب و شیرخشک در ساک بنیتا بود +تصاویر

پرونده قتل بنیتا کوچولو | دادگاه بنیتا امروز برگزار شد و جزئیات جدیدی از قتل بنیتا کوچولو دختر 8 ماهه در این جلسه بیان شد. پدر بنیتا امروز در دادگاه ماجرای سرقت خودرو را شرح داد. وکیل خانوده بنیتا نیز از وجود شیرخشک و آب در ساک بنیتا خبر داد. اعدام قاتل بنیتا، درخواست خانواده کودک بی گناه هشت ماهه است.

بیشتر بخوانید: جزئیات دادگاه بنیتا .

بیشتر ببینید: عکس: دادگاه بنیتا .
بیشتر ببینید: فیلم: قاتل بنیتا .

در جریان بررسی پرونده قتل بنیتا دختر بچه 8 ماهه، پدر بنیتای هشت ماهه در ادامه رسیدگی در جایگاه حاضر شد.

وی روز ماجرا را اینچنین تعریف کرد: «می‌خواستم به عیادت مادربزرگم به اراک بروم، وسایل را داخل ماشین گذاشته و در آخر نیز بنیتا را سوار ماشین کردم و ایکاش این کار نمی‌کردم. ماشین را جلوی پارکینگ پارک کرده و به همسرم گفتم که بیاید تا برویم. یک لحظه دیدم فردی سوار ماشین شد. خود را روی کاپوت ماشین انداختم، ویراژ داد که من را پرتاب کند و دنده عقب گرفت، به زمین کشیده و بدنم زخمی شد. همسرم آینه بغل ماشین را گرفت و به شبرنگ جدول کوبیده شد. دوباره حرکت کرده و کاپوت خودرو را گرفتم و دوباره ویراژ داد و سرم به خودروی سمند برخورد کرد.

پدر بنیتا ادامه داد: همسایه‌ها به دنبال ماشین رفتند و گوشی همسرم داخل ماشین بود که پس از ردیابی های لازم هفت دقیقه بعد از حادثه خاموش شد. او در فرصت مناسب به سرقت گوشی، وسایل داخل خوردو و تعویض لباس اقدام کرده است.

شاکی در جلسه دادگاه خطاب به متهم گفت: بچه من قدرت دفاعی نداشت، چه شکلی رهایش کردی؟

در ادامه وکیل اولیای دم در جایگاه حاضر شد. وی ضمن تقدیر از ریاست دادگاه و نماینده دادستان درعلنی برگزار کردن جلسه و هشدار برای سایرین اظهار کرد: با عنایت به اینکه صاحب اتومبیل مانع سرقت می‌شود، محمد و مهدی به سرکردگی احمد به سرقت مقرون به آزار پدر بنیتا اقدام کرده و رفتاری انجام می‌دهند که قابل بررسی است.

وی ادامه داد: محمد در همان ابتدا متوجه حضور کودک شده و طفل را رها می‌کند. این رها شدن تا زمان تلف شدن کودک در تاریخ ۳ مردادماه اتفاق می افتد و نرساندن غذا و نوشیدنی و اتفاقات دیگر موجب فوت این کودک شده است و این در حالی است که در ساک بنیتا وسایل حیات همچون آب و شیر خشک موجود بوده است و می توانسته مایه حیات او شود.
کد N1763906

وبگردی