آفتاب
تولیت آستان قدس رضوی:

نظارت مداوم و نهادینه شده ضامن شکل‌گیری سلامت اداری است

نظارت مداوم و نهادینه شده ضامن شکل‌گیری سلامت اداری است

مشهد- تولیت آستان قدس رضوی گفت: نظارت مداوم و نهادینه شده ضامن شکل‌گیری سلامت در نظام اداری است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با مدیران حراست آستان قدس رضوی  خاطرنشان کرد: حراست در سازمان‌ها و دستگاه‌های اداری وظیفه حفظ و صیانت از افراد، اشخاص، اسناد، اماکن و اموال یک سازمان را برعهده دارد.

وی با اشاره به منشور هفتگانه رهبر معظم انقلاب افزود: مقام معظم رهبری در بند پنجم منشور هفتگانه بر حفظ و نگهبانی مجموعه فضاها و بناهای آستان قدس رضوی که به عنوان گنجینه‌ی منحصر به فردی از هنر معماری اسلامی هستند تأکید کرده‌اند که مجموعه حراست باید تلاش خود را در این جهت به کار ببندند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نظارت مداوم و نهادینه شده در سازمان‌ یکی از ضمانت‌های شکل‌گیری سلامت نظام اداری است بیان کرد: زائر محوری و تسهیل زیارت، نشر معارف دینی اهل بیت (ع) و توجه به نیازمندان و محرومان یکی از مأموریت‌های اصلی آستان قدس رضوی است.

وی گفت: فعالیت‌های اقتصادی آستان قدس رضوی مقدمه‌ای برای فعالیت‌های فرهنگی و خدمت‌رسانی به زائران و محرومان است زیرا آستان قدس رضوی به دنبال کسب منافع اقتصادی به هر قیمتی نیست، فعالیت‌ها و پروژه‌های اقتصادی باید شئونات آستان قدس رضوی را حفظ کند و در راستای صیانت از منافع عموم مردم باشد.

کد N1762589

وبگردی