آفتاب
غلامرضا محمدی در گفتگو با مهر:

برای کسب بهترین نتیجه به آتن آمدیم/کاری به نام حریفان نداریم

برای کسب بهترین نتیجه به آتن آمدیم/کاری به نام حریفان نداریم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران گفت: تیمی با روحیه و منسجم را به رقابتهای جهانی آوردیم و فقط به کسب بهترین نتیجه در آتن می اندیشیم.

غلامرضا محمدی در آستانه حضور آزادکاران نوجوان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به آتن اظهار داشت: تا به امروز ۸ مرحله اردوی ۱۰ روزه آماده سازی را برگزار کردیم و در حاشیه این تمرینات چندین تورنمنت و مسابقه داخلی و خارجی رسمی مثل رقابتهای قهرمانی آسیا را نیز پشت سر گذاشتیم.خوشبختانه آزادکاران نوجوان در وضعیت خوبی عازم رقابتهای قهرمانی جهان شدند که امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی افزود:با چند تغییر نسبت به رقابتهای آسیایی به مسابقات جهانی آمدیم و سعی کردیم چه به لحاظ بدنی و چه به لحاظ روحی نفراتمان را به خوبی مهیای حضور در این مسابقات کنیم. تسلیم نشدن، جنگندگی تا آخرین ثانیه و میل به پیروزی از جمله ویژگی های بچه های ملی پوش است که مطمئنا با همین شرایط می توان نتایج خوبی کسب کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران درباره احتمال رسیدن ایران به عنوان قهرمانی جهان و اینکه آیا رسیدن به عنوان قهرمانی هدف کادر فنی تیم ملی است گفت:هدف ما جنگیدن تا آخرین ثانیه و تسلیم نشدن است.اگر بچه های ما قدر زحماتشان را بدانند و در روز مسابقه خودشان باشند بدون شک شایستگی رسیدن به بهترین نتیجه را دارند.

وی در پاسخ به این سوال که چطور می توان عنوان هشتمی تیم ایران در رقابتهای جهانی سال گذشته را بهبود داد، گفت: تمامی مربیان سابق تیم نوجوانان زحمت زیادی برای این تیم کشیدند.سعی ما هم این است تا این فاصله را کمتر و کمتر کنیم و به نتایجی در خور شان کشتی ایران دست یابیم.

محمدی در پایان با بیان اینکه آزادکاران نوجوان اران در هر ۱۰ وزن شانس رسیدن به مدال جهانی را دارند گفت: البته باید از همه نفراتمان به دقت مراقبت کنیم تا اتفاق جبران ناپذیری برایشان نیفتد.هر چند کشتی رشته ای است که رکورد ندارد و امکان بروز هر اتفاقی در آن وجود دارد.یکسیری کشورها هستند که به لحاظ تیمی قوی نیستند اما در برخی اوزان تک ستاره هایی را دارند که برای تیم های بزرگ خطرساز می شوند.قرعه کشی اهمیت زیادی دارد هر چند ما به نفراتمان گفته ایم منتظر سخت ترین قرعه ممکن باشند و کاری به نام حریفانشان نداشته باشند.امیدوارم با دعای خیر مردم بهترین نتایج را کسب کنیم.

کد N1762215

وبگردی