آفتاب

نتیجه تلاش جهادی، امنیت پایدار مرزهای خوزستان‌ است

نتیجه تلاش جهادی، امنیت پایدار مرزهای خوزستان‌ است

جانشین مرزبانی کشور در حاشیه بازدید از پایانه‌های مرزی چزابه و شلمچه ضمن تقدیر از تلاش جهادگونه مرزبانان، گفت: امنیت پایدار مرزهای خوزستان در نتیجه تلاش جهادی، صبر و پایداری مرزبانان حاصل شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار تقوی جانشین مرزبانی کشور روز گذشته با هدف ارزیابی روند اقدامات انجام شده در راستای تسهیل سفر زائران اربعین به مرزهای خوزستان سفر کرد و ضمن بازدید از پایانه‌های مرزی چزابه و شلمچه، از نزدیک روند اقدامات انجام شده در حوزه‌های امنیتی و عمرانی را مورد ارزیابی قرار داد.

سردار تقوی در این بازدید با اظهار رضایت از امنیت مطلوب در نوار مرزی استان به خصوص اتخاذ تدابیر کنترلی بسیار دقیق در پایانه های مرزی خوزستان،بیان کرد: با توجه به اقدامات و زیرساخت های عمرانی و امنیتی موجود، انتظار می رود در سال جاری به مراتب بهتر و شایسته‌تر از سال‌های گذشته شاهد رضایتمندی بسیار بالای زائران اباعبدالله (ع) در پایانه‌های مرزی استان باشیم.

وی تصریح کرد: قطعا صبر، حوصله و ایثار توام با اقتدار مرزبانان خوزستان بود که در سالهای گذشته باعث شد در پایانه های مرزی استان هیچ گونه نشانی از نارضایتی، بی‌نظمی یا بی‌قانونی مشاهده نشود.

سردار نظرپور فرمانده مرزبانی استان خوزستان نیز در حاشیه این بازدید با ارائه گزارشی کامل از اقدامات و توانمندی های موجود مرزبانی استان، گفت:  بحمدالله مرزبانان خوزستان به سطحی از آمادگی و توان مقابله ای در برخورد با تهدیدات رسیده‌اند که با اقتدار کامل هرگونه خطر احتمالی را در کوتاهترین زمان ممکن دفع خواهند کرد.

کد N1762053

وبگردی