آفتاب

فراخوان رقابت عکاسى با موضوع «انسان دوستی»

فراخوان رقابت عکاسى با موضوع «انسان دوستی»

کمپین انسان‌دوستی با هدف نگاه به منزلت انسانی، به دلیل هم‌زمانی روز جهانی «انسان دوستی» و «عکاسی» به تاریخ 28 مرداد، در قالب پروژهای کوتاه مدت و ترکیبی از هنر عکاسی، چاپ و طراحی لباس، طرح ریزی‌ شد.

به گزارش ایلنا، کمپین انسان‌دوستی با هدف نگاه به منزلت انسانی فراتر از ظواهر و تکلفات رایج و به دلیل همزمانی روز جهانی «انسان دوستی» و «عکاسی» به تاریخ 28 مرداد، در قالب پروژهای کوتاه مدت و ترکیبی از هنر عکاسی، چاپ و طراحی لباس، طرح ریزی‌ شد.  کمپین با یک فراخوان عکاسی با عنوان «نه همین لباس زیباست...» آغاز می‌شود.

عکس‌های ارسالی توسط هنرمندان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و مورد داوری مخاطبین قرار می‌گیرد.

در انتهای زمان رأی‌گیری آثار منتخب توسط متخصصان چاپ در کانی راش روی تیشرت‌هایی چاپ خواهد شد. پس از چاپ آثار، تیشرت‌های چاپ شده با هدف خیریه به نام صاحب اثر به فروش می‌رسند و صددرصد درآمد این محصولات با نظر کارشناسی مؤسسه خیریه همکار صرف فعالیت‌های انسان دوستانه و خیریه می‌شود.

نحوه ارسال و ارائه آثار

از هنرمندانی که مایل به ارسال آثار عکاسی خود برای کمپین «نه همین لباس زیباست» هستند درخواست می‌کنیم از راه‌های زیر اقدام کنند:

1.  دایرکت به اینستاگرام kanirush

2.  ارسال از راه تلگرام کانی راش: kanirush_admin@

مهلت ارسال آثار تا 28 شهریور ماه و آغاز رأی‌گیری یکم مهر ماه خواهد بود.

آثار منتخبی که بیشترین رأی را در صفحه اینستاگرام برند کانی راش به خود اختصاص دهند به ترتیب از اول تا سوم معرفی شده و از صاحبان آثار فایل با کیفیت و قابل چاپ دریافت می‌شود.

آثار در مجموعه طراحی و تولید کانی راش روی تیشرت‌ها با تعداد محدود و با شناسنامه اثر (شامل نام صاحب اثر) چاپ خواهد شد.

در مرحله بعد تیشرت‌های چاپ شده به صورت مجازی یا در نمایشگاهی اختصاصی به فروش رسیده و عواید آن وقف امور خیریه خواهد شد.

کد N1762016

وبگردی