آفتاب

حمایت معاون لاریجانی از نظارت مجلس بر نیروهای مسلح

حمایت معاون لاریجانی از نظارت مجلس بر نیروهای مسلح

ایسنا نوشت:معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نظارت مجلس بر نیروهای مسلح در راستای حمایت از آن است و این نشان دهنده عملکرد خوب وزارت دفاع است.

حسین مظفر در همایش حقوق دفاعی که با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، اظهار داشت: ایران قبلا نقطه تاریکی در جغرافیای زمین بود اما امروز به برکت فداکاری‌ها به نقطه روشنی تبدیل شده و اقتداری پیدا کرده که توانسته پرچم آمریکا را پایین بکشد و این جمله خود آمریکایی ها است.

وی افزود: نه دموکرات های احمق و نه جمهوری خواهان بی عقل نتوانستند اقتدارشان را حفظ کنند و این چیزی است که خود آنها می گویند.

معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نیروهای مسلح ما ارزش والایی دارند و رویکرد مجلس به وزارت دفاع و نیروهای مسلح همیشه حمایتی بوده است.

مظفر خاطرنشان کرد: هیچ یک از نمایندگان هیچگاه طعنه‌ای به نیروهای مسلح نزدند و بیانیه های مجلس همیشه در حمایت از نیروهای مسلح بوده و در همه موارد بیش از دو سوم نمایندگان آنها را امضا کردند.

وی همچنین گفت: نمایندگان حداقل در ۴ سال گذشته که اختیار دادن تذکر، پرسیدن سوال و تحقیق و تفحص را از تمامی دستگاه‌ها دارند کمترین تعداد تذکر و سوال را از وزارت دفاع داشته‌اند و هیچ تحقیق و تفحص و استیضاحی نیز در وزارت دفاع انجام نشده که این نشان دهنده این است که اگر مجلس از ابزار نظارتی استفاده کرده فقط در راستای حمایت از نیروهای مسلح بوده است.

معاونت نظارت مجلس یادآور شد: این موضوع نشان دهنده عملکرد خوب وزارت دفاع بوده است.

2929

کد N1761495

وبگردی