آفتاب

بیش از 140 کتاب با موضوع فرهنگ کار در وزارت کار تدوین شده است

بیش از 140 کتاب با موضوع فرهنگ کار در وزارت کار تدوین شده است

به گفته مشاور وزیر کار در امور فرهنگی و روحانیون تاکنون بیش از 140 عنوان کتاب با موضوع «فرهنگ کار» در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین شده است.

به گزارش ایلنا، نشست خیرجمعی و توسعه فرهنگ مشارکت اجتماعی، امروز با حضور ابوالحسن فیروزآبادی (قائم مقام وزیر)، انوشیروان محسنی بندپی (رئیس سازمان بهزیستی کشور) و جمعی از روحانیون فرهیخته کشور برگزار شد.

حجت الاسلام شهسواری، مشاور وزیر کار در امور فرهنگی و روحانیون در این نشست گفت: تاکنون بیش از ۱۴۰ عنوان کتاب با موضوع «فرهنگ کار» در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین شده است.

وی گفت: بیش از ۱۴۰ عنوان کتاب با موضوع فرهنگ کار تا کنون در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین شده است.

مشاور وزیر در امور فرهنگی و روحانیون با اشاره به تدوین ۱۴۰ عنوان کتاب  با موضوع فرهنگ کار در این وزاتخانه گفت: ۱۲ عنوان از این موارد را آیت ا.. جوادی آملی و ۱۰ مورد آن را آیت ا... استادی به رشته تحریر درآوردند که این مقام معظم رهبری (مدظه) نیز در نامه ای این حرکت را مورد تشویق قرار دادند و آیت ا... سبحانی و آیت ا... مکارم نیز از این موضوع استقبال کردند.

شهسواری به گسترگی وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: این وزارتخانه با ۱۶ سازمان تحت پوشش در واقع ۲۵ درصد دولت را در دست دارد و کارهای بسیار بزرگی انجام می دهد که دو مورد از مهم ترین آنها تنظیم روابط کار بین کارگر و کارفرما و دیگری شامل کمک های مردمی، حمایت ها و یارانه ها می شود.

حجت الاسلام شهسواری  افزود: در این وزارتخانه تلاش های زیادی در حوزه فرهنگی و اجتماعی شده است که بسیار حائز اهیمت بوده است.

وی همچنین در خصوص موضوع خیر جمعی گفت: در این موضوع هم جلسات متعددی با آیت ا... مکارم گذاشتیم که به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

کد N1761477

وبگردی