آفتاب

تیمی از معاونان برای بازنگری آیین‌نامه اردوها تشکیل شد

تیمی از معاونان برای بازنگری آیین‌نامه اردوها تشکیل شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق تاکیدات رئیس جمهوری تردد شبانه اردوهای دانش‌آموزی لغو شده تا ضوابط به طور کلی بررسی شود و تغییر کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران درباره بررسی حادثه داراب دانش‌آموزان هرمزگانی گفت: در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نهایت مقرر شد، کمیته‌ای متشکل از تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش و کمیسیون عمرانی مجلس موضوع را پیگیری کنند و تکالیفی هم برای دستگاه‌ها مقرر شد. طبق این دستوالعمل وزات آموزش و پرورش باید هرچه زودتر مقررات و ضوابط اردوهای دانش آموزی را بازنگری کند.

او ادامه داد: در این بازنگری‌ها باید از نظرات سایر دستگاه‌ها مانند پلیس راهور و وزارت بهداشت نیز استفاده شود و آیین‌نامه مد نظر آنها نیز در ضوابط مد نظر قرار گیرد و بعد از بررسی آنها در شورای عالی آموزش و پرورش بتوانیم سال تحصیلی را با مقررات جدید آغاز کنیم. تا از اتفاقات نظیر داراب جلوگیری و از نگرانی خانواده‌ها جلوگیری شود.

بطحایی افزود: طبق تاکیدات رئیس جمهوری تردد شبانه اردوهای دانش‌آموزی لغو شده تا ضوابط به طور کلی بررسی شود و تغییر کند.

وزیر آموزش و پرورش درباره تشکیل تیم‌هایی برای بررسی حادثه داراب گفت: تیمی از معاونان برای بازنگری آیین‌نامه اردوها تشکیل شده و تیمی هم از سوی معاونت پرورشی برای گزارش دقیق از حادثه تشکیل شد. گزارشات ارائه شده تا حدی ابهام دارد که با فعالیت این تیم گزارش دقیق و روشن به مردم و آموزش و پرورش داده خواهد شد.

ادامه دارد...

کد N1761472

وبگردی