آفتاب

باید از دولتی شدن تعاون دوری کرد/ ایجاد شغل با تکیه بر تعاونی‌ها

باید از دولتی شدن تعاون دوری کرد/ ایجاد شغل با تکیه بر تعاونی‌ها

نائب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه امام(ره) نگاه مثبتی به موضوع تعاون داشتند، گفت: شخصیت‌هایی مانند شهید بهشتی به شکل جدی دنبال بحث تعاون بودند.

به گزارش ایلنا، سید ناصر موسوی لارگانی در جشنواره تعاونی‌های برتر ضمن تبریک انتخاب دوباره علی ربیعی به‌عنوان وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی اظهار کرد: این منصفانه نیست که کار ١٠٠ تعاونی برتر نادیده گرفته و یک تعاونی شکست‌خورده به رخ کشیده و درباره‌اش بزرگ‌نمایی شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان خواستار ارتقای مقام معاونت تعاون و مدیران تعاون در استان‌ها شد و گفت: باید از دولتی شدن تعاون دوری کرد.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بر ایجاد شغل با تکیه بر تعاونی‌ها تاکید کرد و موضوع اشتغال را دغدغه مقام معظم رهبری دانست.

وی لازمه توسعه اشتغال‌های مولد، افزایش تولید ملی، افزایش صادرات غیر نفتی و رشد و شکوفایی اقتصاد را رشد در بهش تعاون عنوان کرد.

دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های  برتر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان مردم شیراز، زنجان، لرستان و اصفهان در مجلس، رئیس اتاق تعاون ایران، معاونان و سایر مدیران‌کل این وزارتخانه و تعاونگران و معاونان آموزش و پرورش در مجموعه ورزشی، فرهنگی تلاش برگزار شد.

کد N1760975

وبگردی