آفتاب

استفاده اعضای خانه کارگر از خدمات غربالگری بنیاد بیماری‌های نادر

استفاده اعضای خانه کارگر از خدمات غربالگری بنیاد بیماری‌های نادر

براساس تفاهم نامه‌ای که به تازگی میان تشکیلات خانه کارگر با بنیاد بیماری‌های نادر منعقد شده است، اعضای این تشکل صنفی می‌توانند از خدمات انجام معاینات پزشکی این مرکز استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، براساس تفاهم نامه‌ای که به تازگی میان تشکیلات خانه کارگر با بنیاد بیماری‌های نادر منعقد شده است، اعضای این تشکل صنفی می‌توانند از خدمات انجام معاینات پزشکی این مرکز استفاده کنند.

«شکیبا پردل»، رییس روابط عمومی در این باره گفت: مطابق این تفاهم‌نامه اعضای تشکیلات خانه کارگر می‌توانند به اتفاق اعضای خانواده‌های خود از خدمات پزشکی که توسط پزشکان مرتبط با فعالیت‌های این بنیاد ارائه می‌شود، استفاده کنند.

وی افزود: برهمین اساس در فاصله زمانی اعیاد قربان، اعضای خانه کارگر می‌توانند با مراجعه به پزشکان بنیاد بیماریهای نادر برای نام نویسی اقدام کنند تا بعدتر تحت معاینات پزشکی قرار گرفته و از وضعیت سلامتی خود در مورد ابتلا به بیمارهای نادر مطلع شودند.

پردل گفت: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده، انجام معاینات پزشکی از تمامی اعضای خانه کارگری که در فاصله زمانی یاد شده ثبت نام کرده‌اند ادامه خواهد یافت و در این مدت تمامی این افراد صرف‌نظر از اینکه از بیماری خود مطلع هستند یا نه، تحت معاینه پزشکی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: از زمان اجرای این تفاهم نامه شماری از اعضای خانه کارگر برای انجام معاینات پزشکی به بنیاد بیماری‌های نادر مراجعه کرده‌‌اند که از میان آنها دست‌کم چهار نفر براساس نتیجه معاینات پزشکی، از ابتلای خود به بیماری‌های نادر مطلع شدند.

کد N1760833

وبگردی