آفتاب

توضیحات سخنگوی قوه‌قضاییه در مورد ارتباط ناشتن بیماری علیرضا رجایی با حضورش در زندان +فیلم

توضیحات سخنگوی قوه‌قضاییه در مورد ارتباط ناشتن بیماری علیرضا رجایی با حضورش در زندان +فیلم

سخنگوی قوه‌قضاییه تاکید کرد که بیماری علیرضا رجایی مربوط به دوران حبس او نیست و این فعال سیاسی بعد از دوران محکومیت سرطان گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چشم علیرضا رجایی به دلیل سرطان تخلیه شده است و ادعا شده بهداری زندان کاری نکرده آیا این موضوع را تایید می‌کنید و علت محکومیت رضا شهابی چیست؟، اظهار کرد: از افرادی که نسبتی با انقلاب و مردم ندارند و فرار کردند و با اسرائیل آمریکا همکاری می‌کنند انتظاری نداریم. از بی بی سی و صدای آمریکا هم توقع نداریم.

سخنگوی قوه‌قضاییه ادامه داد: این آقا دوساله پیش پایان محکومیت اش بوده و از زندان آزاد شده است. اکنون ایشان سرطان گرفته مانند بسیاری دیگر از مردم. بسیاری سرطان می‌گیرند و ظرف مدت کوتاهی از پا درمی آیند. بسیاری سرطان می‌گیرند و از زمان تشخیص تا انتها مدت کمی را طی می‌کنند.

او تاکید کرد: این فرد دوساله پیش آزاد شده‌ است. در زندان آثاری از بیماری نداشته و پرونده زندان او را دیدم. حتی برای سرماخوردگی به بهداری مراجعه کرده و برای مشکل دندان نیز پیش متخصص خارج زندان رفته است. بعد دوسال سرطان گرفته که ما هم ناراحت هستیم از اینکه یک فرد سرطان گرفته که هم رنج بکشد و هم چشمش را تخلیه کند. از این فضا سازی‌ها قصد حمایت از فرد را ندارند. این کارها فضا را برای فرد سخت می‌کند و موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود. اگر می‌خواهند کمک کند، از جو سازی و دروغ پردازی پرهیز کنند. این بیماری مربوط به دوران حبس نیست و بعد دوران محکومیت سرطان گرفته است.

[p] 

کد N1760294

وبگردی