آفتاب
در استان فارس اتفاق افتاد؛

واژگونی مینی‌بوس ۱۳ معدنچی را مصدوم کرد/سرویس کارگران بازهم خطر سازشد

واژگونی مینی‌بوس ۱۳ معدنچی را مصدوم کرد/سرویس کارگران بازهم خطر سازشد

صبح امروز بر اثر واژگونی مینی‌بوس حامل کارگران مجتمع معدنی صفاشهر در استان فارس، دست‌کم ۱۳ نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا، صبح امروز (یکشنبه، ۱۲ شهریور ماه) براثر واژگونی مینی‌بوس حامل کارگران مجتمع معدنی صفاشهر در استان فارس، دست‌کم ۱۳ نفر مصدوم شدند.

این حادثه حوالی ساعت ۷:۲۰دقیقه بامداد و زمانی رخ داد که کارگران شیفت شب این مجتمع معدنی سوار بر دو دستگاه خودرو مینی‌بوس از محل کار خود راهی خانه‌هایشان بودند که در کیلومتر ۱۲ جاده صفاشهر به شیراز یکی از خودرو ها از مسیر خارج و واژگون می‌شود.

از قرار معلوم در این حادثه ۱۳ کارگر مصدوم شدند که بیشتر آنها دچار شکستگی استخوان و جراحت سطحی هستند و حال هیچ یک از مصدومان وخیم گزارش نشده است.

رئیس بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) صفاشهر شهرستان خرم بید در تشریح جزئیات وضعیت مصدومان حادثه امروز  معدن صفا شهرگفته است: مصدومان حادثه به کمک سه دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به این بیمارستان منتقل شدند.

به گفته «علی مجیدی» ۱۳ مصدوم این حادثه در بیمارستان صفاشهر خدمات اولیه درمانی را دریافت کردند که از این مصدومان، ۲ نفر که نیازمند درمان تخصصی بودند، به بیمارستان دیگری منتقل شده‌اند.

همچنین به گفته مهدی رنجبر، کارشناس امداد جمعیت هلال احمر شهرستان خرم بید، نیز با تایید زمان، مکان و جزئیات مربوط به این حادثه را تایید کرده است.

در عین حال، سرهنگ احمد احمدی (فرمانده پلیس راه شمال استان فارس) اعلام کرد که این حادثه در اثر بی‌توجهی راننده به جلو روی داده است.

شهرستان خرم بید به مرکزیت صفاشهر در ۱۷۸ کیلومتری شمال شیراز واقع است.

این شهرستان از ذخایر معدنی قابل توجهی مانند مرمریت و دیگر سنگ‌های تزیینی برخوردار است

کد N1760163

وبگردی