آفتاب

با عوامل واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان برخورد قانونی می‌شود

با عوامل واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان برخورد قانونی می‌شود

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اصلاح فرایند ارودها برای کاهش حوادثی مانند واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی، گفت: با عواملی که در بروز این حادثه کوتاهی کرده‌اند، برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش،  در جلسه کمیته هماهنگی حادثه دانش‌آموزان هرمزگانی در داراب، ضمن تشکر از همدلی موجود در استان فارس برای رسیدگی به حادثه دیدگان این سانحه گفت: سرعت عمل مناسب  عوامل امدادی و انتظامی استان فارس و شهرستان داراب موجب شده تا عمق این فاجعه کم شود .

او با بیان این که در تماس تلفنی با وزیر بهداشت ابعاد این حادثه مورد بررسی قرار گرفت و او نیز بر لزوم پی گیری دقیق به حادثه دیدگان تاکید داشت، گفت: امیدواریم با اقدامات خوب درمانی که برای این عزیزان انجام می شود، مجروحین حادثه هر چه سریعتر به جمع  خانواده خود بپیوندند.

بطحایی افزود: کار زیبایی که آموزش و پرورش انجام داد این است که با  حضور مربیان در کنار دانش آموزان، زمینه آرامش مصدومین حادثه را تا رسیدن والدینشان فراهم کرد و این ستودنی است.

وزیرآموزش و پرورش با بیان اینکه با اصلاح در فرایند اردوها امکان کاهش اینگونه حوادث وجود دارد، گفت: اگر در بروز این حادثه کوتاهی انجام شده باشد، باید حتما با عوامل آن برخورد قانونی شود و بر همین اساس از معاون پرورشی و فرهنگی خود خواسته‌ام تا با بررسی گزارشات حادثه نسبت به بررسی ابعاد این اتفاق و ارائه آن برای طرح در هیات دولت اقدام کنند.

کد N1759463

وبگردی