آفتاب

ترور ترامپ | از پیشگویی ترور، تا آرزوی کشته شدن ترامپ! +عکس

ترور ترامپ | از پیشگویی ترور، تا آرزوی کشته شدن ترامپ! +عکس

ترور ترامپ؛ از پیشگویی تا آرزوی کشته شدن ترامپ! || از زمانی که ترامپ رئیس جمهور آمریکا شده، همواره کسانی بوده اند که از ترور ترامپ سخن بگویند! چندی پیش یک پیشگوی آمریکایی از کشته شدن ترامپ سخن گفت، او همان کسی بود که رئیس جمهور شدن ترامپ را پیشگویی کرده بود. جانی دپ بازیگر هالیوود نیز سال گذشته از لزوم ترور ترامپ گفته بود. یک سناتور نیز آرزوی کشته شدن ترامپ را کرده بود!



بیشتر بخوانید: دعا برای سلامتی ترامپ!


یک پیشگو، مدعی شده است که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا ترورو خواهد شد.
به گزارش ایسنا، روزنامه «جمهوری اسلامی» نوشته است: پیشگویی که گفته بود ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود، حالا می‌گوید او ترور خواهد شد.
این پیشگوی عرب معتقد است ترامپ دوره ریاست جمهوری خود را به اتمام نخواهد رساند و سرنوشت او همانند جان اف کندی رئیس‌جمهور اسبق آمریکا خواهد بود.
او می‌گوید: ترامپ در اثر این ترور به بیمارستان منتقل می‌شود و در آنجا خواهد مُرد.
زمان ترور ترامپ از نظر جانی دپ
جانی دپ بار دیگر ذهن مخاطبان خود را متوجه موضوع ترور رئیس جمهوری کشورش کرد و گفت: فکر می کنم وقتش رسیده باشد.
«جانی دپ» هنرپیشه معروف آمریکایی با اشاره به قتل «آبراهام لینکلن» رئیس جمهوری اسبق آمریکا بدست یک هنرپیشه تئاتر تلویحا گفت، به نظر می‌‌رسد وقتش رسیده است که کسی ترامپ را ترور کند.
جانی دپ هنرپیشه فیلم‌هایی نظیر دنی براسکو، و یا دزدان دریایی کارائیب خطاب به جمعیتی در یک فستیوال انگلیسی با لحنی آمیخته به شوخی و جدی موضوع ترور آبراهام لینکن بدست یک هنرپیشه تئاتر را مطرح کرد.
وی با کلمات کنایه آمیزی گفت، به نظر او ترامپ به 'کمک' نیاز دارد.
هنرپیشه آمریکایی اضافه کرد، از این که همه حضار در این عقیده با او همصدا هستند خوشحال است.

وی از جمعیت حاضر پرسید: آخرین باری که یک هنرپیشه رئیس جمهوری آمریکا را ترور کرد چه زمانی بود.
وی گفت: من یک هنرپیشه نیستم ولی البته مدت‌ها است که برای گذران زندگی دروغ می‌گویم.
دپ باردیگر ذهن مخاطبان خود را متوجه موضوع ترور رئیس جمهوری کشورش کرد و گفت: فکر می کنم وقتش رسیده باشد.
اشاره این هنر پیشه آمریکایی در سخنان خود به بازیگر تئاتری 'بنام جان وایکس بوت ' بود که در سال 1865 آبراهام لینکلن رئیس جمهوری وقت آمریکا را در یک سالن تئاتر به ضرب گلوله کشت.
وقتی یک سناتور از کشته شدن ترامپ می گوید
سناتور دموکرات ایالت میزوری آمریکا در صفحه فیس‌بوک خود ابراز امیدواری کرد ترامپ هرچه زودتر ترور شود.
ماریا چپل نادال سناتور دموکرات ایالت میزوری که در صفحه شخصی خود آرزوی ترور ترامپ را کرده بود، ساعتی بعد این نوشته را از فیس بوک خود حذف کرد!
انتشار خبر ترور ترامپ
دو سال پیش، اندکی بعد از انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا، خبری با عنوان «ترور رئیس جمهور آمریکا» در فضای مجازی منتشر شد
بهمن ماه 95 خبری در فضای مجازی با این عناوین منتشر شده که تعجب کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخته است: «دونالد ترامپ مورد حمله تروریستی قرار گرفت»، «دقایقی قبل؛ ترور ناموفق ترامپ»، «لحظه ترور نافرجام ترامپ»، «فرار ترامپ از ترس ترور»، «ترور نافرجام ترامپ؛ همین الآن»!
اما این فیلم (ترور ترامپ) مربوط به دوران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود. بامداد ۱۶ آبان ۱۳۹۵ در جریان سخنرانی انتخاباتی دونالد ترامپ و با مشاهده فردی مسلح، تیم امنیتی، او را به پشت صحنه بردند؛ بنابر این شایعه جدید ترور، صحیح نیست و مربوط به گذشته بوده است...
کد N1758677

وبگردی