آفتاب

امیر حاتمی در تیتر امشب چه گفت؟ | از حقوق پرسنل ارتش و سپاه تا سامانه اس 300

امیر حاتمی در تیتر امشب چه گفت؟ | از حقوق پرسنل ارتش و سپاه تا سامانه اس 300

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیشب در برنامه تیتر امشب حاضر شد و به سوالات مجری این برنامه درباره توان نظامی کشورمان پاسخ داد. او از استقرار سامانه موشکی باور٣٧٣ در کنار S-3000 در آینده نزدیک خبر داد. امیر حاتمی در بخشی از سخنانش با اشاره به حقوق و مزایای نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه و... گفت: مهمترین کار ما برای نیروهای مسلح تحقق قانون خدمات کشوری در مورد حقوق و مزایای این قشر است.

بیشتر بخوانید: وزیر دفاع درباره حقوق مرداد ارتش و سپاه چه گفت؟


وزیر دفاع گفت: مکلف به افزایش قابلیت های توان موشکی در قالب برنامه های مصوب هستیم و دولت دوازدهم هم این رویکرد را پیگیری و ادامه خواهد داد .


امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سخنانی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر گفت :دکترین دفاعی ما رویکرد بازدارندگی فعال است .


وی افزود: آنقدر توان دفاعی راافزایش و تقویت می دهیم که کسی جرات تعرض به کشورمان را نداشته باشد.


وزیر دفاع تصریح کرد: تقویت قدرت دفاعی کشور همواره در اولویت است و با تمام توان و با تمام ظرفیت در جهت افزایش ضریب امنیتی کشور تلاش خواهیم کرد.


وی خاطر نشان کرد:ما برای تولید جنگنده سنگین هم برنامه  داریم و در این زمینه مقدمات کار و مطالعات اولیه انجام شده است‌؛ ما حتما باید به سمت یک قدرت هوایی راهبردی حرکت کنیم.


وزیر دفاع با بیان اینکه در آینده نزدیک سامانه موشکی باور٣٧٣ را در کنار S-3000 مستقر خواهیم کرد، اظهار داشت: سامانه موشکی باور٣٧٣ بیش از ٨٥ درصد پیشرفت دارد، این سامانه نسبت به سامانه موشکی S-300 پیشرفته تر است.


امیر حاتمی اضافه کرد: توان موشکی امروز ایران توان خوبی است و از مولفه های بازدارندگی کشور است تلاشها واقدامات دشمن را به دقت رسد می کنیم و با توجه به اقدامات آنها ومتناسب با آن توان دفاعی را افزایش می دهیم.


وی خاطر نشان کرد: ما مکلف به افزایش قابلیت های توان موشکی در قالب برنامه های مصوب هستیم و دولت دوازدهم هم این رویکرد را پیگیری و ادامه خواهد داد .


وزیر دفاع ادامه داد: توان موشکی ایران واقعی است و امیدواریم هیچ موقع پیش نیاید که بخواهیم توان موشکی کشور را به دشمنان نشان دهیم و البته دشمنان هم می دانند توان موشکی توان تخریب آن ودقت و برد موشکی ایران واقعی و پوشش دهنده نیاز بومی ماست .


امیر حاتمی همچنین اظهار داشت: در دفاع بومی برای همه تهدیدها به خوبی برنامه ریزی کردیم و دارای توان دفاع متوازن در همه حوزه های رزمی هستیم .


وی افزود: سامانه اس سیصد وارد کشور شده و آموزشهای لازم در جهت استفاده پدافندی داده شده ودر مناطق حساس وحیاتی کشور مستقر شده است.


 معیشت خانواده نیروهای مسلح


همچنین جام جم درباره اظهارات امیر حاتمی در برنامه تیتر امشب گفت: او با بیان این که همکاران ما در نیروهای مسلح از بهترین انسان های این کره خاکی هستند زیرا دفاع از کشور را انتخاب کرده اند، افزود: مهمترین کار ما برای نیروهای مسلح تحقق قانون خدمات کشوری در مورد حقوق و مزایای این قشر است.




       
کد N1757424

وبگردی