آفتاب
مقابل الاهلی گل‌های بدی خوردیم؛

برانکو ایوانکوویچ: خودم را درگیر بحث منصوریان و استقلال نمی‌کنم

برانکو ایوانکوویچ: خودم را درگیر بحث منصوریان و استقلال نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اتفاقات باشگاه استقلال به او ارتباطی ندارد، به بحث کمال کامیابی نیا با یکی از دستیارانش واکنش نشان داد و گفت: در پرسپولیس مشکلی نمی‌بینم.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکویچ درباره دیدار رفت این تیم مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیاگفت: بازی در سطح خیلی بالایی بود. در این مرحله همه بازیکنان خیلی خوب کار کردند. در شرایط خیلی سختی بودیم. آب و هوای نه چندان مطلوب مسقط باعث شد تا کار برای ما دشوارتر از قبل شود اما بازیکنانمان نشان دادند که می توانند کارهای سخت را به خوبی انجام دهند.

وی افزود: من انتظار دارم در بازی بعدی نشان دهیم که لیاقت صعود را داریم و بهتر است بازیکنی که فکر می کند نمی توانیم باخت را با تساوی عوض کنیم با ما برنگردد.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره دو گلی که پرسپولیس در دیدار با الاهلی دریافت کرد، اظهار داشت: هافبک های نفوذی ما نتوانستند به خوبی در بحث دفاعی حضور داشته باشند تا به محسن ربیع خواه که هافبک دفاعی ما بود کمک کنند. ما  گلهای بدی را در زمان های بدی خوردیم.

برانکو در مورد تعویض هایی که در این بازی انجام داد، اظهار داشت: هر بازی شرایط خودش را دارد و باتوجه به ترکیبی که خودمان برای مهار بازیکنان حریف در نظر می گیریم آن را تغییر می دهیم. برای بازی برگشت تنها چیزی که اهمیت دارد فرم بازی‌مان است که باید بهتر کنیم. بالطبع نیمکت بهتری نسبت به فصل قبل داریم و همین نیمکت قوی باعث می شود واکنش بهتری را در قبال تصمیمات‌مان در داخل زمین داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره به تعویق افتادن بازی با گسترش تصریح کرد: دوست داشتم همان سوم شهریور مقابل گسترش بازی کنیم اما شرایط مهیا نبود و بخاطر اینکه در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کنیم جریمه هایی را در نظر می گیرند.

برانکو از صحبت درباره اولتیماتوم هیات مدیره استقلال به منصوریان خودداری کرد و گفت: خودم را درگیر مسائل سایر باشگاه ها نمی کنم و  تمرکزم را در پرسپولیس می گذارم. به من ربطی ندارد در استقلال چه اتفاقاتی می افتد.

وی درباره مصدومان پرسپولیس تصریح کرد: سلمان مشغول فیزیوتراپی و درمان است و باید منتظر باشیم و ببینیم چه زمانی می تواند در غالب دیدار تمرین کند.

سرمربی پرسپولیس درباره بحثی که مقابل کامیابی نیا و یکی از اعضای کادر فنی اش رخ داده بود اظهار داشت: چنین اختلاف نظرهایی در جمع های خانوادگی نیز طبیعی است اما هیچ وقت مشکل ساز نیست. من هم مشکلی نمی بینم.

برانکو در مورد سفر به چین برای حضور درجمع مربیان برتر آسیا گفت: باید موفق به گرفتن ویزا شوم چون به کرواسی رفته بودم نتوانستم این کار را انجام دهم. باید ببینم ویزا می رسد یا نه.

وی درباره بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی صحبت کرد و گفت: مهمترین و قشنگ ترین اتفاق این است که ایران به جام جهانی راه پیدا کرده است. سایر بازی ها باید در راستای همین هدف باشد.

سرمربی پرسپولیس در پایان درگذشت ایرج حاجی بابایی خبرنگار ورزشی را به جامعه رسانه تسلیت گفت و برای خانواده آن مرحوم طلب صبر کرد.

کد N1757361

وبگردی