آفتاب

جامعه مدرسین حمله داعش به مسجد امام زمان کابل را محکوم کرد

جامعه مدرسین حمله داعش به مسجد امام زمان کابل را محکوم کرد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای حمله مهاجمان داعشی به مسجد امام زمان(عج) شهر کابل افغانستان را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا ، متن کامل این پیام به شرح زیر است: حمله مهاجمان وحشی داعشی به مسجد امام زمان (عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف) کابل و به شهادت رساندن زنان، کودکان و غیرنظامیان بی‌ دفاع، بار دیگر اوج قساوت و خونخواری این جنایتکاران را آشکار کرد. 

اکنون که شیعیان و اهلسنت افغانستان به منظور اعتلای کلمه حق برادرانه با هم زندگی می‌کنند، جنایتکاران داعشی سرخورده از فشار سنگین ارتش عراق، سوریه و رزمندگان مقاومت اسلامی حشد الشعبی دیوانه‌وار با هدف آسیب رساندن به اتحاد و برادری در افغانستان دست به این جنایت و خونریزی‌ها می‌زنند. 

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حمله تروریست‌های داعشی به مسجد امام زمان (عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف) کابل را که به شهادت و مجروح شدن ده‌ها تن از مردم بی‌دفاع منجر شده است، محکوم نموده و اعلام می‌دارد که این اقدامات کور تروریستی، ملت مظلوم و مسلمان افغانستان را هوشیار و بیدارتر خواهد کرد و آنها پاسخ این جنایتکاران را به‌زودی خواهند داد. 

داعش و حامیان مستکبر آن بدانند وحدت و همبستگی امت اسلامی در مبارزه با تروریسم؛ سوریه، عراق و افغانستان را گورستان این جهال تکفیری قرار خواهد داد و روزگار زوال و نابودی آنها فرا رسیده است. 

همچنین جامعه مدرسین حوزه، از مسئولین دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه می‌‌خواهد با پیگیری‌های حقوقی و سیاسی نقش فعال‌تری در حمایت از شهدای مظلوم این حادثه دردناک تروریستی و دیگر مستضعفین جهان در مجامع بین‌المللی داشته باشند. 

کد N1756378

وبگردی