آفتاب

«دادگاه آتنا» | جزئیات محاکمه قاتل آتنا | چرا خانواده آتنا از دادگاه خارج شدند؟

«دادگاه آتنا» | جزئیات محاکمه قاتل آتنا | چرا خانواده آتنا از دادگاه خارج شدند؟

«دادگاه آتنا» | قاتل آتنا اصلانی دختر پارس آبادی امروز به دادگاه کیفری یک اردبیل رفت تا محاکمه شود. اسماعیل رنگرز امروز در برابر قاضی، دادستان و خانواده آتنا اصلانی قرار گرفت. هنگام اظهارات اسماعیل جعفرزاده (متهم) رئیس دادگاه از پدر و مادر آتنا خواست از دادگاه خارج شوند. پدر آتنا درخواست اعدام قاتل آتنا را دارد. جزئیات دادگاه آتنا را در ادامه بخوانید.

بیشتر بخوانید: در دادگاه قاتل آتنا چه گذشت؟
بیشتر بخوانید: درخواست پدر آتنا از دادگاه .
بیشتر ببینید: عکس: محاکمه قاتل آتنا اصلانی

محاکمه دادگاه قاتل آتنا اصلانی به ریاست امیر اصلان حسینیان رئیس شعبه یک تجدید نظر کیفری دادگستری استان اردبیل برگزار شد. حکم اسماعیل جعفرزاده متهم به قتل آتنا اصلانی قابل فرجام خواهی عنوان شده است.
ناصر عتباتی دادستان مرکز استان اردبیل گفت: آخرین دفاعیات متهم به قتل آتنا اصلانی اخذ شد و به احتمال زیاد ظرف یک هفته حکم وی صادر شود.
جزئیات دادگاه قاتل آتنا
ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت که جلسه دادگاه ساعت 10 با حضور اولیای دم، وکلای طرفین و متهم برگزار شد.
وی بیان کرد: با توجه به طرح برخی مطالب و مسائل حساس دادگاه تشخیص داد که جلسه به صورت غیر علنی برگزار شود.
جلسه دادگاه تا ساعت اداری امروز ادامه داشت و رئیس دادگاه کیفری یک اردبیل اعلام کرد که در کوتاه ترین زمان ممکن حکم متهم صادر خواهد شد.
در این حال بهنام اصلانی پدر آتنا گفت که خواستار صدور حکم اعدام برای قاتل شده است.
وی بیان کرد: روند بررسی پرونده طولانی شده است و امیدوارم که هر چه زودتر دادگاه رای به اعدام قاتل دهد.
پیام بدخشان دایی آتنا اصلانی نیز گفت: هنوز هم باور نداریم آتنا در پیش ما نیست و ما هر روز با فکر آتنا زندگی می کنیم.
وی اضافه کرد: ما از دستگاه قضایی می خواهیم که هرچه زودتر این قاتل بی رحم و بی احساس به سزای اعمال خود برسد تا ذره ای از آلام خانواده داغدار تسکین یابد.
وی با تقدیر از لطف و محبت همه مردم ایران به ویژه اهالی پارس آباد اظهار کرد: در این حادثه ناگوار مردم خانواده آتنا را تنها نگذاشتند.
29 خرداد ماه گذشته آتنا اصلانی دخترک پارس آبادی ناپدید شد و با وجود تلاش نیروهای انتظامی و قضایی جسد وی 20 روز در پارکینگ قاتل پیدا شد.
پدر آتنا درباره دادگاه چه گفت؟
پدر آتنا پس از جلسه دادگاه گفت: به ما قول دادند که ظرف یک هفته آینده حکم صادر خواهد شد.
وی در مورد جلسه دادگاه نیز گفت: روند جلسه بطور کلی خوب بود و پس از یک ساعت من و همسرم را از جلسه دادگاه خارج کردند تا قاتل دخترم صحبت کند.
وی در مورد اینکه چرا از جلسه خارج شدند نیز خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه ممکن بود من و همسرم تحت تاثیر حرف های قاتل قرار بگیریم و ناراحت بشویم ما را از جلسه خارج کردند.
وی اظهار کرد: قاضی پرونده از من پرسید که خواسته تو برای مجازات چیست من نیز گفتم خواسته من سنگسار هست و اگر سنگسار نشود می خواهم در ملا عام اعدام شود و آن دستش که با آن به دختر من تعدی کرده قطع شود.

کد N1756045

وبگردی