آفتاب

۵۰۴۰ الگوی موفق اشتغال زایی معلولین در بین شرکت های خصوصی است

۵۰۴۰ الگوی موفق اشتغال زایی معلولین در بین شرکت های خصوصی است

قائم مقام سازمان بهزیستی کشور گفت: تعهد شرکت ۵۰۴۰ به اشتغال معلولین کار ارزشمند و پسندیده ای است و این شرکت می تواند الگوی موفق اشتغال زایی معلولین در بین شرکت های خصوصی باشد.

به گزارش ایلنا، «محمد علی کوزه گر »، قائم مقام و رئیس دبیرخانه مسوولیت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: رسالت و اولویت سازمان بهزیستی، این است که سلامت اجتماعی را بر پایه و اساس مسوولیت اجتماعی و مشارکت های مردمی ارتقا بخشد و در این زمینه از تمامی شرکت‌ها، نهادها و مردم انتظار داریم که برای حمایت از ناتوانان، به بهزیستی کمک کنند تا بتوانیم خدمات بهتری به افراد تحت پوشش این سازمان ارائه دهیم.

شرکت ۵۰۴۰ یارو مددکار سازمان بهزیستی است

قائم مقام سازمان بهزیستی کشور به فعالیت های شرکت ۵۰۴۰در زمینه اشتغال معلولین اشاره کرد و گفت: یکی از شرکت‌هایی که در حمایت از افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی گام های اساسی برداشته و یار و مددکار این سازمان است،  شرکت ۵۰۴۰ است.

کوزه گر افزود: شرکت ۵۰۴۰با واقف بودن نسبت به مسوولیت اجتماعی خود و برای اشتغال بیشتر توان یابان جسمی-حرکتی با سازمان بهزیستی تفاهم نامه ای را امضا کرد و بعنوان مددکار و حامی مددجویان سازمان بهزیستی، در تلاش است که مسوولیت اجتماعی خود را به خوبی انجام دهد و به مدد جویان ما در اقصی نقاط کشور کمک کند.

این مقام مسوول افزود: یکی از کارهای خوبی که شرکت۵۰۴۰در راستای کمک به مددجویان سازمان بهزیستی انجام داده، اشتغال معلولین است و شاهد هستیم که در حال حاضر معلولین زیادی در این شرکت مشغول به کار هستند.

تعهد ۵۰۴۰ به اشتغال معلولین کار ارزشمند و پسندیده ای است

کوزه گر با اشاره به تعهدات شرکت ۵۰۴۰برای اشتغال بیشتر معلولین، گفت: این شرکت متعهد شده که در آینده ای نزدیک، معلولین بیشتری را به خدمت گیرد  و این موضوع، کار ارزشمند و پسندیده ای است.

وی افزود: بکارگیری معلولین توسط شرکت ۵۰۴۰تنها مربوط به استان تهران نیست و این اشتغالزایی مربوط به سراسر کشور است و تفاهمنامه سازمان بهزیستی و شرکت ۵۰۴۰ نیز در مورد اشتغال زایی مددجویان و معلولین است.

کوزه گر افزود: شرکت ۵۰۴۰در گذشته بسته های حمایتی به مددجویان سازمان بهزیستی ارائه داده ولی طبق تفاهم نامه ای که اخیرا امضا شد، قرار است بسته های حمایتی شرکت ۵۰۴۰ به مددجویان سازمان بهزیستی افزایش پیدا کند.

قائم مقام سازمان بهزیستی با بیان اینکه « شرکت ۵۰۴۰می تواند فرهنگ حمایت از سازمان بهزیستی را در کشور نهادینه کند»، افزود: شرکت ۵۰۴۰ می تواند الگویی برای دیگر شرکت های خصوصی باشد، با فعالیت هایی که تاکنون شرکت ۵۰۴۰ در حمایت از مددجویان سازمان بهزیستی انجام داده و با رویکردی که مدیران این شرکت دارند و با حمایت ها و حسن نیت های آنها امیدواریم که این شرکت بتواند به الگویی برای دیگر شرکت های خصوصی تبدیل شود و آنها هم در مسیر حمایت از مددجویان سازمان بهزیستی، گام بر دارند.

تندیس مسئولیت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی در انتظار ۵۰۴۰

وی افزود: سازمان بهزیستی، سالیانه نشان مسوولیت اجتماعی به حامیان خود اهدا می کند و به ۱۰ شرکت و یا سازمان که در حوزه سلامت اجتماعی، حامی این سازمان بوده اند این نشان را اهدا خواهد کرد و در حال ارزیابی شاخص ها هستیم و امیدواریم که شرکت ۵۰۴۰یکی از آن شرکت هایی باشد که تندیس و نشان مسوولیت اجتماعی سازمان بهزیستی به آن تعلق بگیرد.

کوزه گر در خصوص پیام شرکت ۵۰۴۰به جامعه، گفت: با اشتغالزایی که این شرکت برای افراد معلول، انجام داده است می توان گفت که این پیام را برای جامعه خواهد داشت که به مسوولیت اجتماعی خود پایبند باشیم و به آن توجه کنیم و این می تواند هشداری برای دیگر شرکت ها و نهادها باشد که به پای کار بیایند و به مسوولیت اجتماعی خود توجه داشته باشند.

کد N1754957

وبگردی