آفتاب

تقدیر نماینده ولی‌فقیه از پلیس برای برقراری امنیت در کشور/ بوشهر نیازمند نیروی انتظامی قوی، مومن و مقتدر است

تقدیر نماینده ولی‌فقیه از پلیس برای برقراری امنیت در کشور/ بوشهر نیازمند نیروی انتظامی قوی، مومن و مقتدر است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان بوشهر از عملکرد نیروی انتظامی در خصوص برقراری امنیت در جای جای کشور تقدیر و تشکر کرد و گفت: همه باید در برقراری امنیت به ناجا کمک کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،  آیت الله "صفایی" در دیدار فرمانده ناجا، از عملکرد نیروی انتظامی در خصوص برقراری امنیت در جای جای کشور تقدیرکرد و گفت: نیروی انتظامی همواره حافظ امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است لذا حمایت از این نیرو در برقراری امنیت بر همه واجب می باشد و همه باید در برقراری امنیت به ناجا کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه امنیت زمینه ساز پیشرفت در جامعه است، گفت: نبود امنیت باعث ایجاد آسیب در تمام ارکان حکومت می شود ؛ نیروی انتظامی در کنار سپاه ، ارتش و سایر نیروهای امنیتی و انتظامی عهده دار حفظ امنیت است.

آیت الله صفایی با اشاره به اینکه فرماندهان نیروی انتظامی بر اساس بینش و نگاه دینی این سازمان را پیش می برند، تصریح کرد: استان بوشهر استانی استراتژیک و مهم به دلیل وجود مرزهای آبی و قرار گرفتن در آبراه آبی جهانی است، تجارت در این استان پیشینه دیرینه دارد و جغرافیای آن ، نیازمند نیروی انتظامی قوی، مومن و مقتدر است.

نماینده ولی فقیه در ادامه با اشاره به دستاوردهای ناجا در استان بوشهر عنوان کرد: کشف جرایم، استفاده از تجهیزات الکترونیکی در حفاظت از مرزها ، مبارزه با ترانزیت مواد مخدر و برخورد با قاچاق کالا از مهم ترین این دستاوردها است.

امام جمعه بوشهر در پایان خاطر نشان کرد: تقویت و کمک به فرمانده جدید بر همه دستگاه های اجرایی واجب است چرا که باعث  تقویت نظم و امنیت در استان می شود.

 برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه بی نظمی و ناامنی

سردار " حسین اشتری" در ادامه این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات نیروی انتظامی گفت: ناجا در هر کجا که ناامنی و بی نظمی باشد به شدت برخورد خواهد کرد.

وی افزود: یکی از توفیقات ناجا ، ایثار و جهاد در راه برقراری امنیت مردم است؛ امروز در عرصه های مختلف جامعه، نیروی انتظامی به طور مستمر در خدمت مردم بوده و در انجام مأموریت های خود مصمم است.

سردار اشتری با تاکبد بر انجام  بهتر و مصمم تر مأموریت های پلیس در جامعه گفت: در استان بوشهر با بسیج امکانات و همراهی و هماهنگی سایر دستگاه ها خوشبختانه رشد خوبی را در راستای ایجاد امنیت پایدار شاهد هستیم و اگر امکانات و تجهیزات بیشتر در اختیار ناجا باشد مأموریت ها بهتر انجام خواهد شد اما در حال حاضر تا مطلوب ها فاصله وجود دارد.

کد N1754905

وبگردی