آفتاب

عکس | دیدار معاون ظریف با خانواده امام موسی صدر

عکس | دیدار معاون ظریف با خانواده امام موسی صدر

معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه ایران با خانواده امام موسی صدر در لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این دیدار که عصر امروز ۳۱ مرداد ماه در دفتر موسسات امام صدر در شهر بیروت برگزار شد، حسین جابری انصاری‌، معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه ایران؛ محمد فتحعلی، سفیر ایران در لبنان و دیگر اعضای هیئت ایرانی عصر امروز ۳۱ مرداد ماه با سیده رباب صدر، خواهر امام موسی صدر و سید صدرالدین صدر، فرزند ارشد امام حضور داشتند.

خانواده امام موسی صدر در این دیدار از تلاش‌ها و پیگیری‌های پرونده و فشارهایی که در این مسیر وجود دارد گفتند و دیپلمات‌های ایرانی را در جریان آخرین تحولات پرونده ربودن امام موسی صدر قرار دادند.

آنها همچنین تاکید کردند که با وجود پیگیری و تلاش‌های رهبران لبنان، این فعالیت‌ها برای به نتیجه رسیدن پرونده کافی نیست و باید فعالیت‌های بیشتری صورت بگیرد تا امام موسی صدر و دو همراهش آزاد شوند.

جابری انصاری، معاون وزیر امور خارجه ایران نیز در این دیدار از نقش امام صدر در لبنان گفت و تاکید کرد که حضور امام موسی صدر نقش مهمی در ساخته شدن و پیشرفت مردم لبنان داشته است.

او همچنین عنوان کرد که به زودی جلسه‌ای برای بررسی و پیگیری بیشتر پرونده ربودن امام موسی صدر از طرف ایران تشکیل خواهد شد.

52311

کد N1754455

وبگردی