آفتاب

شمخانی به سردار دهقان تبریک گفت

شمخانی به سردار دهقان تبریک گفت

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی انتصاب سردار سرتیپ حسین دهقان به عنوان مشاور فرماندهی معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح را به وی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در بخشی از پیام امیر دریابان علی شمخانی آمده است: بی‌شک حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا به جنابعالی ناشی از سوابق درخشان و حضور و فعالیت ۱۲ ساله و تاثیرگذار جنابعالی در مدیریت عالی صنعت دفاعی کشور در ادوار مختلف است. 

در این پیام آمده است: مشارکت تعیین‌کننده جنابعالی در تدوین راهبرد نوین دفاعی کشور در دهه هفتاد که ثمرات ارزشمند آن با ایجاد جهش در توانمندی‌های موشکی، دریایی، پهپادی و فضایی، بازدارندگی بی‌بدیلی را برای کشور به ارمغان آورده، سرمایه کم‌نظیری است که به طور قطع در مسئولیت جدید جنابعالی منشاء برکات مستمر برای بخش دفاعی کشور خواهد شد.

این پیام می‌افزاید: به سهم خود ضمن سپاسگزاری از حضور و مشارکت فعال و ارزنده جنابعالی در جلسات و تصمیم‌گیری‌های راهبردی شورای عالی امنیت ملی و همچنین مدیریت شایسته وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در طول چهار سال گذشته برای شما که از سرمایه‌ها و پیشگامان مبارزه و جهاد و جهد انقلابی هستید، سلامتی و موفقیت مستمر آرزومندم.

کد N1754229

وبگردی