آفتاب
پورمحمدی:

عموم مردم از فعالیت وزارت دادگستری راضی بودند

عموم مردم از فعالیت وزارت دادگستری راضی بودند

وزیر سابق دادگستری گفت: سعی شد از همه ظرفیت های موجود استفاده شود تا وزارت دادگستری در دولت و قوه قضائیه و همچنین سازمان تعزیرات مفید فایده باشد و شهادت عموم هم این مسئله را گواهی می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در مراسم معارفه وزیر جدید دادگستری گفت: در این چند سال سعی شد اقدامات جدیدی ارائه شود و وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات با تاثیرگذاری در حد و اندازه ای که ظرفیت قانونی داشت، وظایف خود را انجام داد.

وی افزود: سعی شد از همه ظرفیت های موجود استفاده شود تا وزارت دادگستری در دولت و قوه قضائیه و همچنین سازمان تعزیرات مفید فایده باشد و شهادت عموم هم این مسئله را گواهی می دهند.

وی در خصوص اقدامات ضد فساد در وزارت دادگستری گفت: در این بخش کارهای زیاد انجام شد و در مجموع یک سامان دهی جدیدی ارائه شد.

پورمحمدی به موضوع حقوق کودک اشاره کرد و گفت: در ایران ۲۳ میلیون جمعیت زیر ۱۸ سال داریم که مشکلات و آسیب های خاص خودشان را دارند و باتوجه به اینکه آینده را کودکان می سازند به موضوع حقوق کودک توجه کردیم و سندی در این رابطه تدوین شد.

وزیر سابق دادگستری به رویکرد این وزارت در عرصه بین الملل اشاره و تصریح کرد: اقدامات بسیار زیادی هم در این عرصه انجام شد.
ادامه دارد....

کد N1754139

وبگردی