آفتاب

فرمانده و مسئولان پایگاه شهید بابایی با خانواده شهید حججی دیدار کردند

فرمانده و مسئولان پایگاه شهید بابایی با خانواده شهید حججی دیدار کردند

فرمانده پایگاه شهید بابایی به همراه حجت‌الاسلام ملک محمدی و دیگر فرماندهان پایگاه شهید بابایی با حضور در منزل شهید محسن حججی با خانواده این شهید دیدار کردند.

به گزارش ایلنا،امیر سرتیپ دوم خلبان روزخوش  در این دیدار گفت: دیدار با خانواده شهید محسن حججی که با شهادت مظلومانه خود حماسه آفریدند، برای ما افتخار بزرگی است.

وی خطاب به پدر شهید حججی اظهار داشت: مردم ایران فرزند شما را در زمان خداحافظی با خانواده، احترام به پدر و مادر، دوران اسارت و شهادت دیدند و بر این اساس همه مشتاق دیدار شما هستند

فرمانده پایگاه شهید بابایی افزود: امنیت، آسایش و آرامش کنونی کشور به برکت خون شهدای عزیز بخصوص شهدای مدافع حرم است.

روزخوش اضافه کرد: فرزندان دلاور ایران در پایگاه هوائی شهید بابایی در ۸ سال دفاع مقدس بیش از ۲۵۰ شهید و ۱۲۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند که بیش از ۵۰ نفر از آنها از خلبانان جنگنده های این پایگاه بودند.

وی تاکید کرد: نیروهای این پایگاه با فلسفه شهید و شهادت آشنا هستند و اجازه نمی دهند خون شهیدان بخصوص شهید محسن حججی پایمال شود.

همچنین محمدرضا حججی پدر شهید محسن حججی نیز در این دیدار گفت: شهیدان وظیفه خود را انجام داده و در درگاه الهی جایگاه ویژه‌ای دارند که امید است آنها در پیشگاه خداوند، شفاعت ما را هم بکنند.

کد N1754104

وبگردی