آفتاب

جمشید انصاری: گرین کارت ندارم/ کریمی‎قدوسی حرف‌های احرازنشده زیادی می‌زند

جمشید انصاری: گرین کارت ندارم/ کریمی‎قدوسی حرف‌های احرازنشده زیادی می‌زند

ایلنا نوشت: معاون رییس جمهور اصلاح ساختار وزارت امور خارجه را در راستای هماهنگ‌سازی و یکپارچه‌سازی برای پیشبرد برنامه سیاست خارجی دانست.

جمشید انصاری در رابطه با تغییر ساختار سازمانی و اداری وزارت امورخارجه گفت:‌ براساس ساختار جدید اداری وزارت امور خارجه، رویکرد این وزارتخانه به نوع مدیریت دیپلماسی کشور متفاوت شده است. در گذشته آن رویکرد به این صورت بود که مناسبات دیپلماتیک ایران در سه حوزه معاونت منطقه‌ای مورد پیگیری و مدیریت قرار می‌گرفت. دو معاونت نیز مسائل حقوقی - بین‌المللی و کنسولی را مورد رسیدگی قرار می‌دادند.

رئيس سازمان امور اداری و استخدامی کشور افزود: در این راستا معاونت‌های تخصصی به هریک از این اداره کل‌ها برنامه و سیاست را اداره می‌کنند و این اداره کل‌ها مجری آن برنامه‌ها و سیاست‌ها خواهند بود.

انصاری با بیان اینکه در ساختار تشکیلاتی که ما ابلاغ کرده‌ایم تعداد سطوح مدیریتی را کاهش داده‌ایم، تصریح کرد: معاونت‌های وزارت خارجه از شش به پنج معاونت تقلیل یافتند.

کریمی قدوسی حرف‌های احرازنشده زیادی می‌زند

معاون رئیس جمهور در رابطه با اتهامات اخیر مطرح شده از سوی محمدجواد کریمی‌قدوسی نماینده مشهد در مجلس در خصوص وی نیز ابراز داشت: آقای کریمی قدوسی حرف‌های بسیاری می‌زند اما تا به حال درستی هیچ‌کدام از آنها احراز نشده است. من در طول عمرم تنها یک بار به آمریکا سفر کرده‌ام که آن سفر نیز در زمان نمایندگی مجلس برای شرکت در اجلاس صندوق بین‌المللی پول بوده که وزیر وقت امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی و دو تن دیگر از نمایندگان مجلس بنده را همراهی می‌کردند.

انصاری با بیان اینکه من بعد از آن سفر هیچ سفری به آمريکا نداشته‌ام، عنوان کرد: آقای کریمی‌قدوسی فکر می‌کند که به خاطر آن سفر من گرین‌کارت دارم! در حالی که من گرین کارت ندارم که گویا ایشان بنده را با فرد دیگری اشتباه گرفتند.

او ادامه داد: این ادعا از سوی معاونت حقوقی دفتر ریاست جمهوری مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

27212

کد N1754093

وبگردی