آفتاب

گل‌محمدی: پاس ندادن پرسپولیسی‌ها توهم است نه واقعیت

گل‌محمدی: پاس ندادن پرسپولیسی‌ها توهم است نه واقعیت

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: سه‌شنبه برابر تیم خوبی بازی داریم که امسال جزو مدعیان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: مقابل یکی از تیم‌های با کیفیت لیگ بازی داریم. سایپا امسال نشان داده که تیم بسیار خوبی است و از جوانان خوبی برخوردار است. دایی یک تیم مدعی را ساخته است.
او افزود: با توجه به این که بازی قبل را برده‌ایم، آماده این بازی هستیم هرچند که چند مصدوم داریم و کارمان سخت است. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و آماده یک بازی خوب هستیم. مطمئنم که بازی فردا جذاب خواهد بود چون سایپا و ما به دنبال فوتبال بازی کردنیم. فکر می‌کنم تقابل دو تیم باعث می‌شود که بازی فنی و با کیفیتی را شاهد باشیم. امیدوارم بازیکنان، انگیزه‌ای را که در چهار بازی قبل داشتند، حفظ کنند و با انرژی بازی کنند تا دل هواداران شاد شود.
سرمربی تراکتورسازی درباره احتمال غیبت حاتمی در بازی با سایپا، عنوان کرد: قرار است یک جلسه عصر برگزار و در این زمینه تصمیم‌گیری شود. باید صبر کنیم. امیدواریم که مشکلات ما را در نظر بگیرند. ما امسال ۱۰ بازیکن بزرگسال داریم که یکی از آنها حاتمی است. شرایط ما خیلی سخت است و امیدوارم رأیی بدهند که تیم ما ضرر نکند. بازیکن اشتباهی کرده و بهتر است این اشتباه را به گردن باشگاه نیندازند. می‌توانند بازیکن را از لحاظ مالی جریمه کنند نه این که باشگاه را از داشتن یک بازیکن محروم کنند چون در این شرایط سخت‌گیرانه است. هادی محمدی، عارف آغاسی، سینا عشوری و محمد نوری هم مصدوم هستند و فردا آنها را در اختیار نداریم.
سرمربی تراکتورسازی درباره مصاف پرسپولیس با الاهلی هم گفت: این خیلی بد است که پرسپولیس باید در کشور ثالث به میدان برود. اگر پرسپولیس می‌توانست در آزادی بازی کند خیلی شرایط فرق می‌کرد. با این حال فکر می‌کنم که پرسپولیس باز هم تنها نخواهد بود. شرایط فنی این تیم خوب است و شاید یکسری مشکلات باشد ولی آنها می‌توانند بازی خوبی ارائه دهند و دعا می‌کنیم که مقابل الاهلی موفق باشند. الاهلی هم تغییراتی داشته و فکر می‌کنم این برای پرسپولیس خوب باشد.
وی در واکنش به این سوال که آیا قبول دارد برخی بازیکنان پرسپولیس به هم پاس نمی‌دهند، گفت: من این مورد را در بازی‌های پرسپولیس ندیدم. بیشتر توهمات است تا واقعیت. این حواشی همیشه هست.
گل محمدی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره برگزاری بازی در کشور ثالث، عنوان کرد: واقعا شرایط سخت است که در این آب و هوا دو تیم به مصاف هم بروند. بازی در کشور ثالث یک طرفه به سود عربستان است.
43 43

کد N1753653

وبگردی