آفتاب

نقشه دختر فراری برای پسر جوان | آنها مرا ربودند و...

نقشه دختر فراری برای پسر جوان | آنها مرا ربودند و...

دختر فراری، پسر جوان را به دادگاه کشید و از او شکایت کرد؛ او مدعی بود پسر جوان او را ربوده و به خانه برده است. همین ادعا، پسر را با اتهام آدم ربایی مواجه کرد...

به گزارش آفتاب از «ایران»: پسر جوان که درپی ادعای دختر فراری، به اتهام آدم ربایی و آزار شیطانی پای میز محاکمه نشسته بود با رد ادعای شاکی، از آدم ربایی تبرئه شد. به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده با دستگیری دو پسر جوان از اواخر سال گذشته آغاز شد. متهم اصلی در بازجوییها با رد ادعای شاکی گفت: من با دختر نوجوان دوست بودم. همه پیامکها و تماسهایمان هم وجود دارد. او به قول خودش از خانه قهر کرده بود و ما کمکش کردیم. آن روز با دوستم او را سوار موتور کرده و به خانه بردیم اما صبح به پارک رفت و دیگر نمیدانم چه اتفاقی برایش افتاد.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده متهمان صبح دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی و با حضور قاضی تولیت - مستشار- محاکمه شدند و در حالی که وکیل متهم اصلی پرونده بر بیگناهی موکلش اصرار داشت، با توجه به مدارک موجود در پرونده قضات متهم را از اتهام آدم ربایی تبرئه کردند.
کد N1753574

وبگردی