آفتاب

اعدام مردی که دختر 15 ساله را خفه کرد

اعدام مردی که دختر 15 ساله را خفه کرد

پسر اصفهانی که دختر 15 ساله نصرآبادی را درراه مدرسه به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود، با تأیید حکم در دیوان عالی کشور بزودی در روستای محل جنایت به دار آویخته می‌شود.

به گزارش آفتاب از «ایران»، پسر اصفهانی که دختر 15 ساله نصرآبادی را درراه مدرسه به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود، با تأیید حکم در دیوان عالی کشور بزودی در روستای محل جنایت به دار آویخته می‌شود. 

این جنایت 15 دی سال گذشته و با کشف جسد دختر نوجوان در دستور کار پلیس و تیم جنایی قرار گرفت. خانواده مقتول که صبح حادثه فرزندشان برای رفتن به جلسه امتحان از خانه خارج شده بود با طولانی شدن تأخیر دخترشان، جست و جوهای گسترده‌ای را برای یافتنش آغاز کردند و درادامه نیزاز پلیس کمک خواستند. با شروع تحقیقات پلیسی، جسد دختر نوجوان در حالی که خفه شده بود، در مسیر خانه به مدرسه پیدا شد. کارآگاهان که برای کشف راز جنایت وارد عمل شده بودند، سرانجام ردپای پسر 25 ساله همسایه را دراین ماجرا پیدا کرده و او را به‌عنوان مظنون دستگیر کردند. او نیز در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: مقتول را به زور به محل جرم کشانده و به قتل رسانده است.احمد خسروی وفا، رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: حکم اعدام قاتل دخترنوجوان که ازاهالی توابع بخش جرقویه سفلی بود در دیوان عالی کشور تأیید شد و حکم او بزودی در روستای نصرآباد اجرا می‌شود.
کد N1753564

وبگردی